رونالدو از آموزش دریبل‌زنی به لینگارد در سال 2003 تا خوشحالی با او در سال 2021(عکس)

رونالدو از آموزش دریبل‌زنی به لینگارد در سال 2003 تا خوشحالی با او در سال 2021(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد موفق شد با نتیجه 4 بر 1 نیوکاسل یونایتد را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی ویژه را در اولین بازی کریستیانو رونالدو داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پس از این پیروزی منچستر یونایتد که در آن رونالدو دو بار گلزنی کرد و برونو فرناندز و جسی لینگارد هم در آن هر کدام یک بار گلزنی کردند، تصویری در شبکه های اجتماعی وایرال شده است که در آن نشان می دهد که کریستیانو رونالدو در سال 2003 یعنی در دوره اول حضور خود در منچستر یونایتد به جسی لینگارد آموزش دریبل زنی می دهد. لینگارد در آن زمان سن بسیار کمی دارد و در آکادمی منچستر یونایتد حضور دارد و به همین دلیل در دیداری با رونالدو، کریستیانو رونالدو به او آموزش دریبل زنی می دهد.

اما اکنون در سال 2021، کریستیانو رونالدو و جسی لینگارد در منچستر یونایتد هم‌تیمی شده اند و در بازی مقابل نیوکاسل یونایتد هر دو گلزنی کردند و در کنار هم مشغول انجام خوشحالی پس از گل شدند و بدین ترتیب یک قاب جالب از سال 2003 و از سال 2021 ایجاد شد و این هم در نوع خود یک نکته جالب است و از عجایبی است که در ورزش فوتبال رخ می دهد.

1470