پیروزی سخت خارج از خانه منچسترسیتی و صعود به رده دوم

پیروزی سخت خارج از خانه منچسترسیتی و صعود به رده دوم

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در دیدار بربر لسترسیتی به پیروزی خفیف یک بر صفر دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لسترسیتی و منچسترسیتی از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه کینگ پاور میدان رفتند. دو تیم در شرایط کاملا مشابه به مصاف هم رفتند و از سه دیدار قبلی خود، دو پیروزی و یک شکست به دست آوردند. در این دیدار پپ گواردیولا تصمیم گرفت تا کوین دی بروین و رحیم استرلینگ را روی نیمکت قرار دهد. 

در این دیدار سیتیزن‌ها از ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند. شاگردان پپ گواردیولا چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه لسترسیتی خلق کردند، اما درخشش پیتر اشمایکل باعث شد تا دروازه روباه‌ها در نیمه اول بسته بماند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم لسترسیتی بازی را بهتر شروع کرد، اما سیتی بعد از گذشت پنج دقیقه باز هم توپ را در دست گرفت و برناردو سیلوا موفق شد در در دقیقه 62 برای منچسترسیتی گلزنی کند. بعد از این گل هم سیتی فرصت افزایش اختلاف را داشت، اما با بی دقتی موقعیت‌ها را از دست دادند. در ده دقیقه پایانی لستر برای به تساوی کشاندن بازی کمی فشار آورد، اما نتیجه‌ای نداشت و سیتی با حساب 0-1 پیروز بازی شد.

4416