عکسی که همسر مسی برای تبریک تولد پسر دومش منتشر کرد

عکسی که همسر مسی برای تبریک تولد پسر دومش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، به تازگی عکسی را از پسر دومش یعنی ماتئو در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است و تولد 6 سالگی او را بدین ترتیب با نوشتن یک پیام ویژه تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو، سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارند و اکنون تولد 6 سالگی ماتئو، پسر دوم آن ها است. ماتئو را شاید بتوان پر شر و شور ترین فرزند لیونل مسی دانست. او قبلا با ویدیویی که در آن از گل چهارم لیورپول به بارسلونا در سال 2019 خوشحالی کرده بود در شبکه های اجتماعی بسیار وایرال شده بود و تبدیل به یک سوژه خاص شده بود چرا که به نظر می رسید او برای این که لج پدرش یعنی لیونل مسی را در بیاورد این کار را کرده است.

اکنون ماتئو 6 ساله شده است و همسر لیونل مسی با انتشار این عکس در پیامی ویژه برای تبریک تولد پسر خود نوشته است:"تولدت مبارک! ما تو رو خیلی دوست داریم عزیزم! امیدوارم امروز و همیشه شاد باشی!"

در واکنش به این پست آنتونلا روکوزو، افراد مشهور و برخی از بازیکنان فوتبال که با لیونل مسی ارتباط خوبی دارند هم با گذاشتن کامنت تولد پسر دوم مسی را تبریک گفته اند. یکی از بازیکنان آنخل دی ماریا است.

1470