حمایت سرمربی سابق میلان از سرمربی فعلی یوونتوس

حمایت سرمربی سابق میلان از سرمربی فعلی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق میلان در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها از سرمربی کنونی یوونتوس حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های این کشور به حمایت از ماسیمیلیانو آلگری، دیگر سرمربی سابق روسونری و فعلی یوونتوس پرداخت. ساکی در این مصاحبه به خبرنگاران گفت:

"اگر آلگری تصمیم بگیرد دیبالا، کوادرادو، بنتانکور، دنیلو و الکس ساندرو را دعوت نکند، حق با اوست. فقط افراد نادان می توانند از موقعیتی که در آن نیستند، انتقاد کنند. هیچ کس شرایط واقعی آن ها را بهتر از سرمربی نمی داند و هیچ کس نبض وضعیت را بهتر از او ندارد." 

سرمربی سابق میلان ادامه داد:

"بدون بازیکنان آمریکای جنوبی، پنج نفر دیگر بازی خواهند کرد. همچنین راهی است که به دیگر بازیکنان تیم فرصت می دهد خود را نشان دهند. در غیر این صورت، وجود سی بازیکن در تیم چه فایده ای دارد؟ پس بیایید سعی کنیم از همه آن ها در موارد اضطراری استفاده کنیم."

سرمربی سابق آتزوری در پایان گفت:

"آلگری یک مربی بسیار با تجربه است که موفقیت های زیادی کسب کرده است. او نحوه درست انجام کار خود را به خوبی می داند. شاید ما شیوه بازی او در تیم ها را دوست نداشته باشیم، اما او در مدیریت موقعیت ها بسیار خوب است و بنابراین حضور او، تضمینی است. علاوه بر این، انتخاب ها به عنوان انگیزه ای برای دیگران عمل خواهند کرد."

9404