رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل؛ خط حمله مخوف

رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل؛ خط حمله مخوف

پایگاه خبری فوتبالی - آمادگی بدنی بالای کریستیانو رونالدو باعث شد تا در همین اولین بازی خود در منچستریونایتد در ترکیب اصلی قرار بگیرد و در اولدترافورد حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که در واپسین روزهای فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم سابقش برگشته بود، در روزهای اخیر با تیم سولشر تمرین کرده بود و مربی نروژی نیز تصمیم گرفت که او را در ترکیب قرار بدهد. حضور جیدون سانچو، پوگبا و برونو فرناندز باعث می شود که یونایتد در فاز هجومی ترکیب قدرتمندی را داشته باشد هر چند که خط دفاعی نیز با حضور رافائل واران و مگوایر کاملا قدرتمند به نظر می رسد. شیاطین سرخ با ترکیب کنونی یکی از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می روند و حالا بازگشت دوباره رونالدو به اولدترافورد قطعا ورزشگاه را منفجر خواهد کرد. 

ترکیب منچستریونایتد برای بازی امشب بدین شرح است: دخیا، ون بیساکا، مگوایر، واران، لوک شاو، ماتیچ، پوگبا، برونو فرناندز، گرینوود، کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو.

شیاطین سرخ از سه بازی اولشان هفت امتیاز گرفته اند و امید زیادی دارند تا با پیروزی در این هفته بتوانند صدرنشین شوند. نیوکاسل از طرفی از سه بازی آغازین خود فقط یک امتیاز کسب کرده است و به نظر می رسد که امشب کار سختی را در مقابل خط حمله مخوف تیم سولشر داشته باشد.

4125