علیزاده: به خاطر پرسپولیس بازی کردیم/ کسب سهمیه توقعی است که از تیم قلعه‌نویی می‌رود

علیزاده: به خاطر پرسپولیس بازی کردیم/ کسب سهمیه توقعی است که از تیم قلعه‌نویی می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در فصل بدنسازی هستیم اما امیرقلعه‌نویی با ما صحبت کرد و به خاطر پرسپولیس بازی کردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علیرضا علیزاده در خصوص شرایط حال حاضر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: تمرینات خوب و با برنامه‌ای را پشت سر می‌گذاریم. مشغول بدنسازی هستیم و واقعا تمرینات منظمی داریم. دو بازی دوستانه هم انجام دادیم و امیدوارم روند خوبمان را تا شروع مسابقات ادامه بدهیم و با شرایط خوب فصل را آغاز کنیم.

هافبک دفاعی گل‌گهر در مورد پیروزی مقابل پرسپولیس دربازی دوستانه عنوان کرد: این یک بازی دوستانه بود که نتیجه آن ملاک نیست. ما واقعا به خاطر پرسپولیس این بازی را انجام دادیم. امیر قلعه‌نویی گفت پرسپولیس نماینده کشورمان است و باید به آن کمک کنیم. هرچند بردن در این بازی برای پرسپولیس پیش از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا مهم بود اما در حالیکه در بدنسازی بودیم و بدن‌هایمان به اصطلاح سنگین بود در این بازی حاضر شدیم.

وی افزود: بازی خوبی هم برگزار شد. هم آن‌ها مراعات کردند و هم ما مراعات کردیم که اتفاق خاصی خدای ناکرده نیفتد و بتوانند با تیم کامل به تاجیکستان بروند. بعد از آن هم با پیکان بازی کردیم. در دو روز دو بازی را پشت سر گذاشتیم. از نظر تاکتیکی این دو بازی برایمان خیلی مفید بود. با یک تیم کاملا هجومی بازی کردیم و بعد از آن به مصاف تیمی که ساختار دفاعی خوبی دارد (پیکان) رفتیم. در واقع دو بازی متفاوت و خیلی خوب را تجربه کردیم.

علیزاده در مورد شرایط خودش اظهار داشت: خداراشکر هم من و هم تیم در شرایط خوبی هستیم. طبق برنامه پیش می‌رویم و امیدوارم امسال، سال خوبی برای همه ما باشد. تلاش می‌کنم روند خوب سال گذشته‌ام را ادامه بدهم و در کنار آن نیم نگاهی هم به تیم ملی داشته باشم.

وی در مورد اینکه پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری داشت اما در نهایت در گل گهر ماندنی شد، گفت: فصل گذشته برای همه ما بازیکنان و کادرفنی فصل خوبی بود. من هم پیشنهاداتی از تیم‌های تهرانی و اصفهانی داشتم اما طی صحبتی که با سرمربی تیم کردم و همچنین با توجه به اینکه باشگاه گل گهر همه امکانات را فراهم کرده و آرامش خوبی برقرار است، ترجیح دادم بمانم.

هافبک گل گهر در مورد یارگیری‌های این تیم در نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: این طور که سروصدا کردند و از مبالغ 13-12 میلیاردی صحبت شد، به هیچ عنوان درست و واقعی نیست. اگر قرار بود سقف قرارداد و چنین مبالغی باشد به من و یکی دو بازیکن دیگر پرداخت می‌شد اما با مبالغی بسیار کمتر از این عددها قراردادمان را بستیم. با اینحال بازیکنان با کیفیت و خیلی خوبی جذب شدند. هممه آن‌ها با تجربه هستند و خودشان را در تیم‌هایی که بودند ثابت کرده‌اند. یکی دو بازیکن جوان خیلی خوب هم به جمع ما اضافه شدند و امیدوارم همه بتوانند در فصل جدید به تیم کمک کنند.

علیزاده در مورد اینکه گل‌گهر سال گذشته به خاطر توقع کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تحت فشار قرار گرفت اما آیا در فصل جدید می‌توان با توجه به روند یارگیری انجام شده این موضوع را از این تیم انتظار داشت، گفت: سال گذشته هم واقعا حقمان بود که سهمیه را به دست بیاوریم. چه در لیگ و چه در جام حذفی همه دیدند تیم چطور فوتبال بازی کرد و نمایش خوب و روانی داشت. با تمام مشکلاتی که درون و بیرون زمین داشتیم و همچنین مشکلات داوری، می‌توانستیم سهمیه را بگیریم. امسال هم می‌توانیم به این موضوع فکر کنیم. این توقعی است که از امیرقلعه‌نویی، بازیکنان و باشگاه گل گهر می‌رود. فشاری هم نیست و حتما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم.

۴۱۵۴