روزی که کریستیانو رونالدو مقابل رونالدوی برزیلی بازی کرد

روزی که کریستیانو رونالدو مقابل رونالدوی برزیلی بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو مهاجم سابق فوتبال برزیل سالهای درخشانی را در آیندهوون، بارسلونا، اینتر و رئال مادرید داشت و همیشه مدافعان حریف را محو خود می کرد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت ها باعث شدند تا دوران فوتبال رونالدو نازاریو زیاد طولانی نباشد و استععداد این بازیکن به تدریج غروب کرد. در نقطه مقابل در سال 2002 رونالدوی دیگری با اسم کوچک کریستیانو وارد دنیای فوتبال شد که هنوز که هنوزه به بازی کردن ادامه می دهد و به یکی از بهترین های تاریخ فوتبال تبدیل شده است.

کریستیانو رونالدو و رونالدو نازاریو هرگز در بازیهای رسمی مقابل هم بازی نکردند اما این دو در دیداری خیریه در ژولای 2005 مقابل هم قرار گرفتند. در آن بازی ستاره برزیلی در تیم منتخب لوئیز فیگو قرار گرفت و کریستیانو در تیم بنیاد خیریه رونالد مک دونالد جای گرفت. رونالدو نازاریو در مسیر پایان دوران فوتبالش بود و کریستیانو تازه در شروع راه بود.

تیم یاران لوئیز فیگو با نتیجه دو بر یک پیروز شد که هر دو  گل توسط رونالدو نازاریو به ثمر رسید. ستاره برزیلی در دقیقه شش اولین گل بازی را به ثمر رساند و 20 دقیقه بعد دبل خود را تکمیل کرد. این دو ستاره بعد از آن دیگر هرگز فرصت رویارویی با همدیگر را پیدا نکردند و به همین خاطر آن بازی خیریه که 16 سال پیش در آلگاروه برگزار شد به بازی ماندگاری تبدیل شده است.

4125