اتمام قرارداد پیولی در تابستان آینده و موضع میلان درباره این مسأله

اتمام قرارداد پیولی در تابستان آینده و موضع میلان درباره این مسأله

پایگاه خبری فوتبالی - اتمام قرارداد سرمربی ایتالیایی روسونری در پایان فصل جاری، از همین حالا به یک دغدغه برای مدیران و هواداران باشگاه میلان تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، فرانک کسیه تنها بازیکنی نیست که قراردادش با باشگاه میلان رو به اتمام می باشد. در تابستان آینده قرارداد استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری نیز به پایان می رسد.

کالچو مرکاتو بر این باور است که رابطه میان استفانو پیولی و مدیریت باشگاه میلان بسیار عالی است. در واقع، سیگنال های واضحی از هر دو طرف دریافت شده است مبنی بر این که دو طرف می خواهند پس از اتمام قرارداد نیز همچنان به همکاری خودشان با يکديگر ادامه بدهند.

البته که در فوتبال امروز یک مربی نمی تواند هرگز در رابطه با آینده اش احساس امنیت داشته باشد و در ماه ژوئن، آینده مربیان و بازیکنان ارزیابی انجام خواهد شد.

استفانو پیولی در حال حاضر 2.3 میلیون یورو به ازای هر فصل دریافت می کند (همراه با پاداش 500 هزار یورویی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا). این سرمربی در حال حاضر در انتظار یک تماس از پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان مدیران ورزشی و رده میانی میلانی ها پیرامون موضوع تمدید قرارداد خود با باشگاه می باشد. 

9404