قطع ارتباط مهاجم سابق بارسلونا با برادرش به خاطر پرونده خشونت خانگی

قطع ارتباط مهاجم سابق بارسلونا با برادرش به خاطر پرونده خشونت خانگی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته های اخیر خشونت های جنسی، آزار زنان و ... به موضوعی جنجالی در فوتبال دنیا تبدیل شده است. نام روبن سمدو، بنجامین مندی و ژروم بواتنگ در هفته های اخیر به خاطر اخباری از این دست در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سمدو پس از اتهام تجاوز به یک زن با پرداخت وثیقه ده هزار یورویی فعلا آزاد شده است، مندی به علت چهار اتهام تجاوز تا اطلاع ثانوی در زندان خواهد بود و بواتنگ باید 1.8 میلیون یورو غرامت به خاطر خشونت خانگی به نامزد سابقش بپردازد.بواتنگ از حکم زندان نجات پیدا کرد و باید 60 قسط  30 هزار یورویی را به عنوان جریمه به نامزد سابقش بپردازد. این بالاترین جریمه نقدی در نظر گرفته شده برای یک جرم در آلمان به شمار می رود.

پس از مشخص شدن حکم دادگاه مونیخ، کوین پرینس بواتنگ برادر مدافع کنونی المپیک لیون با بیلد مصاحبه کرد و گفت:"مدتی است که از ژروم فاصله گرفته ام. به حکم دادگاه آلمان احترام می گذارم. خشونت علیه زنان را محکوم می کنم. نمی توانم با رفتارهای برادرم خود را همسو بدانم و کارهای او ربطی به من ندارد."

در حقیقت یکی از منابع نزدیک به خانواده بواتنگ به بیلد گفته است که کوین چند ماه پیش رابطه اش با ژروم را قطع کرده است  اما تا کنون در این باره سکوت کرده بود.  در سالهای اخیر همواره کوین شخصیت منفی دانسته می شد اما به نظر می رسد که ماجرا کاملا متفاوت است و بازیکن هرتابرلین شخصیت مثبت تری نسبت به برادرش دارد.

4125