حمله انگلیسی‌ها به صفحه اینستاگرام همسر مدافع لهستانی

حمله انگلیسی‌ها به صفحه اینستاگرام همسر مدافع لهستانی

پایگاه خبری فوتبالی - همسر کمیل گلیک بازیکن لهستانی پس از اتفاقات بازی راهیابی به جام جهانی مقابل انگلیس با توهین هایی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، گلیک به علت کشیدن گلوی کایل واکر در حین بازی راهیابی به جام جهانی در روز چهارشنبه با انتقادهای زیادی مواجه شد، صحنه ای که از چشم داور بازی دور ماند. فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم گرفت که به خاطر این صحنه به فیفا شکایت کند و رفتار مدافع لهستانی با بازیکن منچسترسیتی را توهین آمیز و نژادپرستانه دانست.  بازیکن بنونتو مدعی است که مرتکب حرکت اشتباهی در این بازی جنجالی در ورشو نشده است. مارتا همسر این بازیکن اما مورد حمله و آزار در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. همسر گلیک اسکرین شات هایی را از پیام های توهین آمیز در اینستاگرامش منتشر کرده است. 

گلیک در مورد این اتفاق گفته بود:"درگیری کوچکی رخ داد. بعد از آن سعی کردم با واکر دست بدهم اما او نپذیرفت. درگیری لفظی وجود داشت اما اتفاق دیگری رخ نداد."

فیفا در بیانیه ای در این باره نوشت:" فیفا در حال بررسی گزارشات ناظرات بازی راهیابی جام جهانی میان انگلیس و لهستان است.  ارگان انضباطی همه جوانب را در نظر خواهد گرفت تا گامهای بعدی را بردارد."

بازی لهستان و انگلیس با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اما تیم ساوتگیت همچنان صدرنشین گروه است و پنج امتیاز بیشتر از لهستان دارد.

4125