مارک ویلموتس و دو هفته حساس در انتظار فوتبال ایران

مارک ویلموتس و دو هفته حساس در انتظار فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی- دادگاه عالی ورزش چه زمانی رای پرونده مارک ویلموتس را اعلام خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال و محکومیت اولیه ایران توسط فیفا یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران ورزش ایران در ماههای گذشته بوده است. 

این مربی بلژیکی پس از جدایی از تیم ملی ایران اقدام به طرح دعوا علیه فدراسیون فوتبال ایران نزد فیفا کرد و فیفا به نفع او رای داد و بر اساس آن فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت بیش از ۶ میلیون یورو محکوم شد.

به همین منظور فدراسیون فوتبال پرونده را به دادگاه عالی ورزش برد و با استخدام وکلای معروف سعی کرد تا بتواند رای پرونده ویلموتس را به نفع خود کرده و حکم سنگین فیفا علیه فدراسیون را لغو کند.

حالا غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه وقت اضافه رادیو ایران درباره آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس  و زمان اعلام رای از سوی دادگاه عالی ورزش صحبت کرده و گفته است: "ختم رسیدگی اعلام شده و رای تا تقریبا دو هفته دیگر انشا و ابلاغ خواهد شد و در انتهای ماه سپتامبر ( حدودا دو هفته دیگر) احتمالا رای نهایی ویلموتس اعلام شود."

جلسه رسیدگی به تجدیدنظرخواهی فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، در تیرماه و به دلیل شرایط کرونایی موجود در جهان، به ‌صورت آنلاین با  حضور وکلا و تیم‌های حقوقی طرفین پرونده برگزار شد.

حال با توجه به اعلام غلامرضا رفیعی درباره تاریخ انشارای و همچنین ختم رسیدگی توسط دادگاه عالی ورزش، باید منتظر ماند و دید که هیئت داوری چه حکمی در پرونده فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی صادر خواهد کرد.

بدون تردید این یکی از بی‌سابقه‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود که در صورت محکومیت فدراسیون فوتبال شاهد یک چالش و جنجال جدی خواهیم بود.

7655