چفرین: یوونتوس، رئال و بارسا لیگ قهرمانان را ترک کنند؟ اهمیتی ندارد!

چفرین: یوونتوس، رئال و بارسا لیگ قهرمانان را ترک کنند؟ اهمیتی ندارد!

پايگاه خبری فوتبالی - رئیس یوفا در گفت و گو با رسانه ها، بار دیگر به روسای سه باشگاهی که همچنان در پروژه سوپرلیگ اروپا حضور دارند، حمله کرد و آن ها را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپیگل، چفرین در گفت و گو با خبرنگار این نشریه درباره احتمال جدایی رئال‌ مادرید، بارسلونا و یوونتوس از لیگ قهرمانان چنین اظهار نظر کرده است:

"اگر این لیگ را ترک کنند، اهمیتی برای من ندارد. خنده‌ دار است که می‌ خواهند یک رقابت جدید تشکیل بدهند اما در عین حال می‌ خواهند در لیگ قهرمانان امسال هم حضور داشته باشند. این سه باشگاه رهبرانی بی‌ صلاحیت دارند. این افراد یعنی پرز،‌ لاپورتا، آنیلی سعی کردند فوتبال را به قتل برسانند!"

رئیس یوفا در ادامه صحبت هایش نیز افزود:

"او (پرز) از یوفا انتقاد می‌ کند و می‌ گوید تنها سوپرلیگ باعث نجات آن‌ ها می‌ شود اما در عین حال سعی می‌ کند کیلیان امباپه را با مبلغ یکصد و هشتاد میلیون یورو جذب کند."

چفرین درباره فیرپلی مالی و انتقادات مطرح شده راجع به این موضوع هم می گوید:

"در آینده به جای فیرپلی درباره یک تعادل قابل رقابت صحبت خواهیم کرد."

چند وقت پیش، سران دوازده باشگاه بزرگ و پر طرفدار اروپایی خواستار اجرایی شدن طرحی تحت عنوان سوپرلیگ اروپا شدند که بعدها و با گسترش اعتراضات و همچنین اعمال برخی فشارهای سیاسی، همگی آن ها به جز مدیران باشگاه های یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا از این پروژه اعلام کناره گیری کردند و از آن زمان، این سه باشگاه باقی مانده در پروژه سوپرلیگ و رؤسایشان مورد غضب و انتقادات تند و تیز مقامات یوفا علی الخصوص شخص ریاست این نهاد فوتبالی در اروپا قرار گرفته اند.

9404