توخل: منچستر بدون رونالدو هم قهرمان شد/ ورنر-لوکاکو؟ شاید به‌زودی!

توخل: منچستر بدون رونالدو هم قهرمان شد/ ورنر-لوکاکو؟ شاید به‌زودی!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی چلسی معتقد است که ورنر و لوکاکو می توانند کنار هم بازی کنند و در آینده شاید از این زوج در خط حمله تیمش استفاده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز رقابت های هفته دیگری از لیگ برتر انگلستان، توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از بخت های اصلی قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت.

صحبت های توماس توخل، سرمربی چلسی در گفت و گو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل استون ویلا در مسابقات این هفته لیگ برتر را در ادامه می خوانید.

شرایط بازیکنان:

"کانته و پولیشیچ مصدوم هستند. کانته ممکن است برای بازی با زنیت آماده باشد اما پولیشیچ ممکن است به 10 روز زمان برای ریکاوری نیاز داشته باشد. روملو لوکاکو آماده بوده و با تیم تمرین کرده است."

در مورد وضعیت تیاگو سیلوا:

"اگر از من بپرسید، من مسابقات را از کشورهای حاضر در لیست قرمز به سایر کشورها منتقل می کردم؛ مانند بازی فصل گذشته ما که در رومانی با سویا بازی کردیم. ما هنوز تصمیم رسمی در مورد تیاگو را نمی دانیم و منتظر پاسخ نهایی هستیم. فردا صبح مشخص می‌ شود که آیا او بازی می کند یا نه."

آماده شدن تیم با یک روز تمرین:

"وضعیت عجیب است و این مورد، کار ما را سخت تر می کند. معمولاً شما از نظر روانی ظرف یک هفته برای یک مسابقه آماده می شوید، اما این بار ما فقط 7-6 بازیکن و چند پسر از آکادمی را در اختیار داشتیم. دیروز ما با یک گروه کوچک تر تمرین کردیم و امروز اولین روزی است که همه بازیکنان بازگشتند. همه از نقاط مختلف جهان، از تیم های مختلف و پس از مسابقات دشوار بازگشتند، اما به محض این که برای آنالیز دور هم جمع شدیم، من تمرکز و انگیزه کامل را از بازیکنان می طلبیدم. همه باید با خستگی خود کنار بیایند و انگیزه بازی در چلسی را داشته باشند."

انتقال کریستیانو رونالدو و تاثیر بازیکنان جدید روی تیم:

"منچستر یونایتد بدون کریستیانو هم قهرمان شد. بازیکنان جدید همیشه حال و هوای متفاوتی را برای تیم به ارمغان می آورند. این مورد در مورد ما نیز موثر است، زیرا بچه هایی مانند لوکاکو، سائول و تروه چالوبا با جاه طلبی های خود آمده اند و روی بازیکنان فعلی تأثیر گذاشتند. همه این ها احساسات جدیدی را برای تیم به ارمغان می آورد."

استفاده از زوج حمله روملو لوکاکو و تیمو ورنر:

"من مطمئنم که بالاخره در یک مسابقه، شاهد این زوج خواهیم بود. ما قبلاً هم با دو مهاجم بازی کرده ایم و تیمو و لوکاکو می توانند زوج خوبی باشند. تیمو دوست دارد با مهاجمی بزرگ مانند لوکاکو بازی کند. مهم ترین چیز این است که تیمو اعتماد به نفس خود را پیدا کند و از بازی لذت ببرد. همه بازیکنان می دانند که باید برای موقعیت خود بجنگند، این پیام اصلی در تیم ماست. ما خوشحالیم که تیمو توانست برای تیم ملی بازی کند و گل بزند."

9404