واکنش تند هواداران روسونری به عدم تمدید قرارداد کسیه و اتفاقات اخیر

واکنش تند هواداران روسونری به عدم تمدید قرارداد کسیه و اتفاقات اخیر

پايگاه خبری فوتبالی - حواشی پیشنهاد وسوسه کننده پاریسی ها به هافبک ساحل عاجی میلان همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، صحبت های فرانک کسیه در مورد تمدید قرارداد با میلان در حین برگزاری رقابت های المپیک به این شرح بود:

"آن ها باید مطمئن باشند، من همیشه پای قولم هستم؛ آن ها باید مرا بشناسند. اکنون من در توکیو هستم تا چیز مهمی را با کشورم به دست آورم، اما به محض پایان المپیک به میلان بازمی گردم و همه موانع را برطرف می کنیم، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت."

چهل و چهار روز؛ این مدت زمانی است که طول کشیده تا یک سناریوی به ظاهر قطعی تبدیل به یک سردرگمی شود؛ یک احساس عدم قطعیت و احساس خیانت.

دست‌کم این کلمات کسیه در توکیو بعد از گذشت این مدت طولانی در حالی که در آن مقطع در خدمت تیم المپیک ساحل عاج بود، در حال حاضر نامأنوس به حساب می آیند. اکنون یک ماه و نیم گذشته و نه تنها یک امضای رسمی و حتی یک توافق قریب الوقوع صورت نگرفته، بلکه هر گزارشی از رسانه ها منتشر می شود، نشانه توقف روند تمدید است.

همه هواداران روسونری می دانند که این موضوع، نکته مثبتی برای باشگاه میلان به حساب نمی آید. بحران مصدومیت سه مهاجم در فصل اخیر؟ که هیچ کدام 100 درصد هم به آمادگی نرسیده اند. بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا بعد از هفت سال؟ مواجه شدن با رسوایی قیمت بلیت. در نهایت شما تعدادی نخبه به خدمت گرفته اید؟ هم اکنون نمی توانید همه آن ها را نگه دارید.

این ها بخشی از انتقادات هواداران میلان در شبکه های اجتماعی بود. در ابتدای تابستان، درست چند روز بعد از این که میلان با دو گل کسیه از روی نقطه پنالتی مقابل آتالانتا در برگامو پیروز شد و به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت، روسونری مجبور به یافتن جانشینان جانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو شد زیرا هر دو تصمیم به عدم تمدید قرارداد و ترک سن سیرو گرفتند.

اخبار مذاکرات طولانی و طاقت فرسا برای هفته ها صفحات اول و آخر روزنامه ها و رسانه ها را اشعال کرد بدون این که نتیجه مثبتی برای میلان داشته باشد. مایک مانیان قبل از پیوستن دوناروما به پاریسن ژرمن جایگزین او شد در حالی که چالهان اوغلو پس از ترک میلان و جابجایی در لومباردی، جایش بی هیچ جایگزینی خالی ماند.

این موضوع فشار زیادی را بر مدیریت وارد کرد. در حالی که اجماع عمومی در تفکر هواداران میلان بر این بود که هیچ شکی در مورد مصمم بودن پائولو مالدینی و ریکی ماسارا در تیم مدیریت وجود ندارد، اما در مورد مدیریت اجرایی (ایوان گازیدیس) و مدیریت الیوت که بیش از 700 میلیون یورو در میلان سرمایه گذاری کرده اند، نگرانی هایی عمیق پیرامون توانایی آن ها برای تمدید قرارداد بازیکنان وجود دارد.

آن ها با این که به موضوع اتمام قرارداد چالهان اوغلو و دوناروما در فصل گذشته اشراف کامل داشتند و می دانستند که با وجود قدرت مذاکراتی که همه از آن ها سراغ دارند، اگر تمدید اتفاق نیفتد بدون هیج منفعت مالی از میلان جدا می شوند، اما در نهایت نتوانستند توقعات را برآورده کنند و این اتفاق افتاد.

صدای بلند اعتراض هواداران در واکنش به اتفاقات اخیر و موضوع عدم تمدید قرارداد کسیه، چنین پیامی را همراه دارد:

"هرگز اجازه تکرار این موضوعات را ندهید."

9404