ادعای عجیب ویری: مقصد انتقال هالند قطعی و مشخص شده است!

ادعای عجیب ویری: مقصد انتقال هالند قطعی و مشخص شده است!

پایگاه خبری فوتبالی - ملی پوش سابق و با تجربه ایتالیایی در ادعایی عجیب، خبر از انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید می‌ دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپوکس آلمان، ارلینگ هالند در فصل نقل و انتقالات گذشته چند بار به باشگاه رئال مادرید لینک شد و بعضی از رسانه ها این انتقال را نهایی شده قلمداد کردند.

طبق این گزارش، کریستین ویری، مهاجم سرشناس سابق تیم ملی ایتالیا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های لاتزیو، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، میلان و اینتر را نیز در کارنامه خود دارد و حضور در تورنمنت بزرگی مانند جام جهانی را هم با لباس آتزوری تجربه کرده است، در خصوص انتقال این بازیکن نروژی تیم بروسیا دورتموند آلمان به لالیگا و باشگاه رئال مادرید تقریبا مطمئن است و ادعای جالبی را مطرح می کند و می گوید:

"درباره ارلینگ هالند چیز خاصی نمی‌ شود گفت. این مهاجم نروژی در همه چیز بهترین است؛ شوت‌ های او فوق‌ العاده هستند. آینده او چه خواهد شد؟ به من گفته‌ اند او ۱۰۰ درصد به رئال مادرید منتقل خواهد شد. منتظر می‌ مانیم تا این خبر تایید شود."

گفتنی است که در ماه‌ های گذشته خبر آماده‌ سازی پیشنهاد سنگین کهکشانی های مادریدی به بروسیا دورتموند برای انتقال و جذب ارلینگ هالند به سانتیاگو برنابئو چندین بار منتشر شده است. ولی مدیران سفیدپوشان مادریدی اولویت کاری خود را بر پروژه خرید و جذب کیلیان امباپه از باشگاه پاریس ژرمن فرانسه قرار داده بودند که البته در نهایت هم موفق به انجام این کار در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال نشدند.

9404