آلگری: ترجیح دادم از بازیکنان اهل آمریکای جنوبی برای این بازی استفاده نکنم

آلگری: ترجیح دادم از بازیکنان اهل آمریکای جنوبی برای این بازی استفاده نکنم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل ناپولی به موضوع نبودن بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیمش واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با ناپولی در چارچوب مسابقات سری آ ایتالیا صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

"بازی بسیار خوبی خواهد شد، مقابل تیمی بازی می‌کنیم که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. ترجیح دادم از بازیکنان اهل آمریکای جنوبی در این بازی استفاده نکنم اما بازیکنان جذابی مانند دی‌ وینتر، سوله و میرتی را همراه خود می‌ بریم."

"کوادرادو می‌ توانست برگردد اما بیماری گاستروانتریت (نوعی التهاب معده‌ ای روده‌ ای) داشت و برای آزمایش‌ های بیشتر در کلمبیا ماند."

"نبود بازیکنان نباید بهانه‌ ای برای ما باشد چرا که جانشینان آن‌ ها در زمین نیز به دنبال کسب ۳ امتیاز خواهند بود."

"فردا شروع ماه هیجان انگیزی است که تا دربی و پیش از وقفه‌ ملی بعدی ادامه دارد."

"این تقویم برنامه‌ ریزی شده و باید با آرامش کامل آن را بپذیریم. بازیکنان آمریکای جنوبی ساعت سه بامداد امروز بازی کردند، آن‌ ها می‌ توانند فردا به ناپل برسند اما بازی دادن به آن‌ ها ریسک بالایی دارد، خصوصاً این که روز سه‌ شنبه کارمان در لیگ قهرمانان اروپا هم شروع می‌ شود."

"فردا یک بازی عالی‌ در پیش داریم."

"کین بازیکن جوان و خوبی است و من او را می‌ پسندم. او می‌ توانست صرف‌ نظر از ماندن یا رفتن رونالدو این جا بیاید."

"وستون مک کنی مشکلی ندارد و فردا در ترکیب اصلی قرار می گیرد. کیه‌زا به دلیل اعمال مراقبتی پیشگیرانه در بازی فردا حضور نخواهد داشت."

"بازیکنان جوان‌ تر صرف‌ نظر از این که چه مبلغی برایشان پرداخت شده، چه از نظر فنی و چه روحی نیاز به مسیری برای پیشرفت دارند. به همین دلیل رانوکیا و فاجیولی بعد از یک سال حضور در تیم زیر ۲۳ سال، امسال به سری بی رفتند."

"آرون رمزی می‌ تواند این هفته به تیم اضافه شود. کایو ژرژ به زمان بیشتری نیاز دارد و آرتور هم تا پایان ماه و بعد از ریکاوریش برمی‌ گردد. او کم کم به تیم اضافه می‌ شود."

"قدرت ما باید توازن داشته باشد، چه زمانی‌ که همه‌ چیز خیلی خوب پیش می‌ رود و چه زمانی که اوضاع بد پیش می‌ رود."

9404