کلوپ: با ونگر ملاقات داشتم/ برزیل بازی‌هایش را برده اما باز شاکی است!

کلوپ: با ونگر ملاقات داشتم/ برزیل بازی‌هایش را برده اما باز شاکی است!

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ می گوید باشگاه ها هم می خواهند که ملی پوشانشان را در اختیار تیم های ملی کشورشان قرار دهند اما شرایط این اجازه را به باشگاه ها نمی دهد زیرا تحمل وضعیت سخت قرنطینه در بازگشت ملی پوشان، حداقل 10 روز آن ها را از تمرین گروهی با تیم و از شرایط آمادگی بدنی دور می کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز هفته دیگری از رقابت های لیگ برتر انگلستان، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش یکی از بخت های قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفتگو پرداخت.

صحبت های یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل لیدز یونایتد از مسابقات این هفته لیگ برتر را در ادامه می خوانید.

درباره شرایط فیرمینو، آلیسون و فابینیو:

"فیرمینو که به دلیل مصدومیتش قطعا در دسترس نیست ولی شرایط برای دیگر بازیکنان به شدت عجیب است. بازیکنان می خواهند برای برزیل به میدان بروند و باشگاه‌ ها هم می خواهند که اجازه بدهند اما نمی شود! بازیکنان باید بعد از برگشتنشان به انگلیس، ۱۰ روز در هتل قرنطینه باشند."

درباره‌ فیفا:

"جریمه‌ واقعی برای بازیکنان است. قرار نیست طبق علاقه‌ شان تصمیم بگیرند. ما هم اکنون در یک شرایط خاص به سر می بریم که بازیکنان هم تا کنون با معافیت هایشان باعث افزایش بیماری نشده‌ اند. ما هر هفته سه بار از آن‌ ها تست می گیریم و اگر مثبت شد، آن وقت قرنطینه می کنیم و باید تا انتهای ماجرا مراقب باشیم."

"با آرسن ونگر ملاقاتی داشتم و به من برنامه‌ های جام جهانی را نشان داد. همان موقع بود که برایم پیامی با این موضوع آمد که دولت هیچ‌ گونه معافیتی برای قانون ۱۰ روز قرنطینه برای بازیکنانمان نخواهد داشت."

"برزیل امروز ساعت یک و نیم به وقت انگلیس بازی داشت و تمام سه بازیشان را پیروز شده اند اما همچنان شاکی هستند."

درباره‌ کیتا:

"او صحیح و سالم اینجاست."

درباره‌ ویرجیل فن دایک:

"ویرجیل و تمام بازیکنانی که از بازی‌ های ملی برگشتند سالم هستند. ابتدا دستیارم چندان از سلامت او مطمئن نبود اما فن دایک بعد از بازی به ما اوکی داد."

درباره‌ بازی با لیدز یونایتد:

"بسیار مشتاق این بازی هستم؛ شنیده‌ ام اتمسفر هواداران آن‌ جا فوق‌ العاده‌ است. هر دو بازی فصل گذشته‌ مان با آن ها نفس گیر بود و در دفاع خیلی سخت یارگیری می کردند. بسیار شجاعانه، قابل انعطاف و داینامیک فوتبال بازی می کنند. تیم خوبی دارند اما ما هم در بهترین فرم خود هستیم."

درباره‌ برنامه‌ بازی ها:

"هیچ ورزش دیگری برنامه‌ بازی هایی به این بی‌ رحمی ندارد. همه‌ ما می دانیم چرا این اتفاق میفتد اگر چه مردم می گویند همه این ها به خاطر پول است. اما ما این کار را به خاطر علاقه‌ مان انجام می دهیم که پول زیادی هم در ازای آن می گیریم."

"اما باید درک کنند که به جز بازیکنان چه کسی مهم ترین نقش بازی را دارد؟ هیچ کس مهم تر از بازیکنان نیست. اگر هر دو سالی یک بار جام جهانی داشته باشیم، پس بازی های اروپایی هم دو سالی یک بار برگزار خواهند شد و این به این معناست که بازیکنان تاپ، هر تابستان تورنمنتی خواهند داشت و فقط سه هفته استراحت می کنند.

به این شکل وقت زیادی برای پیش‌ فصل نخواهیم داشت و این درست نیست. البته حرف من مهم نیست چون کسی گوش نمی دهد."

9404