پاشازاده: ارنج تیم ملی مقابل عراق خوب و دلنشین بود/ امیدوارم استقلال الهلال را ببرد

پاشازاده: ارنج تیم ملی مقابل عراق خوب و دلنشین بود/ امیدوارم استقلال الهلال را ببرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال یکی از نکات مثبت تیم ملی برابر عراق را انتخاب ارنج خوب و دلنشین دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی پاشازاده درباره برتری 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در دومین بازی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: بر عکس انتخابی مرحله اول که بد شروع کردیم، این دوره شروع خوبی داشتیم. هر چند دیدار با سوریه دلچسب نبود، اما در مسابقاتی که گروه‌بندی می‌شود مهم است که بازی اول را ببریم.

«بردن عراق شخصیت و اعتمادبه‌نفس تیم را بیشتر کرد.»، وی با بیان این جمله افزود: پس از چند وقت نکته مثبتی را در تیم ملی دیدم و آن هم ارنج خوبی بود که انتخاب شد. این ارنج دلنشین و خوب بود. البته خیلی دیر تعویض کردیم و می‌توانستیم زودتر علیرضا جهانبخش را بیرون بکشیم و علی قلی‌زاده را وارد زمین کنیم. ما بازی تدارکاتی نداریم که بگوییم بقیه 90 دقیقه بازی کنند و محک بخورند. این بازی فرصت خوبی بود که برخی بازیکنان بیشتر بازی کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال راجع به دیدار این تیم با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: همه می‌دانند این بازی چقدر حساس است و امیدوارم تیم استقلال نتیجه بگیرد.

پاشازاده در مورد حضور گابریله پین در کادر فنی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: تا جایی که می‌دانم پین بیشتر تمرین‌دهنده است و نمی‌تواند در حال حاضر کاری کند. او در آینده می‌تواند به استقلال کمک کند. البته باید منتظر ماند و نتیجه کارش را دید.

وی گفت: من به شخصه با برد استقلال خوشحال می‌شوم و با باختش ناراحت و اعتقاد دارم اگر انتقاد سازنده باشد، خوب است. در حال حاضر هم باید از تیم و کادر فنی حمایت کنیم. نباید بیرون بنشینیم و بگوییم فلان کار را بکنید. مشکلات وجود دارد و همه می‌دانیم استقلال چه مشکلاتی دارد.

پاشازاده خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال الهلال را ببرد تا هواداران خوشحال شوند. دوست دارم استقلال به خاطر هواداران و باشگاه ببرد. اگر هم شکست خورد، فوتبال است و باید منطقی باشیم. اینکه بیرون بنشینیم و انتقاد کنیم، کار درستی نیست. باید دست به دست هم دهیم و به استقلال کمک کنیم.

7474