اظهار نظر جالب مدیر دورتموند: بابت رفتن هالند گریه نخواهیم کرد!

اظهار نظر جالب مدیر دورتموند: بابت رفتن هالند گریه نخواهیم کرد!

پايگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت و مدیر زنبورها از دستمزدهای غیر اخلاقی بازیکنان فوتبال و فرمول موفقیت صحبت می کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت بیلد آلمان، ماتیاس زامر، پیشکسوت و از مدیران رده میانی بروسیا دورتموند از روند مالی فوتبال در اروپا راضی نیست اما مشکلی با خروج ارلینگ هالند از این تیم ندارد.

طبق معمول بحث بر سر خروج ارلینگ هالند از دورتموند داغ است. طبق این گزارش، ماتیاس سامر درباره آینده مهاجم نروژی خود صحبت می‌ کند:

"اگر مجبور به فروش هالند شویم، یک جانشین مطلوب برای او پیدا می‌ کنیم. به نیازهای فوتبالی خود فکر می‌ کنیم و سپس جای او را پر می‌ کنیم. دورتموند در ۱۰ سال گذشته مشکلی از نظر نفرات نداشته و با همین فرمول موفق بوده است." 

مدافع سابق دورتموند ادامه می‌ دهد:

"وقتی به جیووانی رینا و جود بلینگهام نگاه می‌ کنید، دو بازیکن ۱۸ ساله را می‌ بینید که در پست‌ های مختلف بازی می‌ کنند. بازی این دو نفر نشان می‌ دهد که بازیکنان جوان از موقعیتی که در بوندسلیگا و به خصوص دورتموند دارند، آگاه هستند.

سامر درباره خروج هالند می‌ گوید:

اگر کسی از تیم جدا شود، ما به روش خود عمل می‌ کنیم و چندان ناراحت نمی‌ شویم. از خروج بازیکنان تیم گریه نخواهیم کرد! فعلا تا زمانی که هالند در تیم باشد، از تک تک لحظات بازی با او لذت خواهیم برد. دورتموند باید از تقویت بوندسلیگا با چنین ستارگانی خوشحال باشد. شرایط برای دورتموند و هالند یک بازی برد - برد است."

مدیر ۵۴ ساله آلمانی درباره شایعه دستمزد ۵۰ میلیون یورویی هالند ادامه می‌ دهد:

"وقتی به رقم‌ های اروپایی نگاه می‌ کنید، فقط می‌ توانید سر خود را به نشانه افسوس تکان دهید. از نظر اخلاقی این اعداد فاجعه هستند. هیچ بازیکنی لیاقت چنین دستمزدهایی را ندارد، نه از نظر اخلاقی و نه از نظر انسانی و احساسی! قطعا تقاضا و عرضه، تعیین‌ کننده شرایط هستند اما این مسأله باید با عملکرد و پیشرفت بازیکنان هم سازگاری داشته باشد."

9404