ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای اولین بازی رونالدو؛ پستی متفاوت نسبت به دوره اول

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای اولین بازی رونالدو؛ پستی متفاوت نسبت به دوره اول

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و نیوکاسل یونایتد در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه ساعت 18:30 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت و بدین ترتیب کریستیانو رونالدو اولین بازی خود را در جمع شیاطین سرخ انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پس از 12 سال به منچستر یونایتد بازگشته است و اکنون گمانه زنی های زیادی درباره پستی که رونالدو قرار است در آن بازی کند وجود دارد. کریستیانو رونالدو در دوره اول حضور خود در منچستر یونایتد که بین سال های 2003 تا 2009 بود توسط سر الکس فرگوسن در پست وینگر چپ مورد استفاده قرار می گرفت. البته رونالدو گاهی اوقات در پست وینگر راست هم دیده می شد اما پست تخصصی او وینگر چپ بود.

شرایط کریستیانو رونالدو در این روز ها با آن زمان کاملا متفاوت است و فوق ستاره پرتغالی از نظر بدنی و سبک بازی، فرم متفاوتی دارد و همین مسئله باعث می شود تا رونالدو در پست متفاوتی به کار گرفته شود.

رونالدو در سال های اخیر و پس از جدایی از رئال مادرید بیشتر اوقات در پست مهاجم نوک برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال به میدان رفته است و به نظر می رسد که در منچستر یونایتد هم جلو تر از پوگبا، برونو فرناندز و گرینوود به عنوان مهاجم نوک شیاطین سرخ بازی کند.

1470