عکس؛ کودکی بامزه گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس

عکس؛ کودکی بامزه گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از استون ویلا با رقم 100 میلیون پوند به منچستر سیتی پیوست و بدین ترتیب گران ترین نقل و انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس لقب گرفت اما این بازیکن از کودکی در آکادمی باشگاه استون ویلا حاضر بوده است و رویاهای بزرگی را در سر داشته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از جدی ترین نقد هایی که به پپ گواردیولا وارد است، مربوط به هزینه های سنگین و زیادی است که منچسترسیتی در تابستان انجام می دهد. در واقع گواردیولا در هر پستی که بازیکن بخواهد از مالکان اماراتی منچسترسیتی می خواهد که برایش بازیکن مورد نظر را بخرند و آن ها هم با هر قیمتی که شده این کار را انجام می دهند و بمب های نقل و انتقالاتی را یکی پس از دیگری منفجر می کنند. در این تابستان نوبت به جک گریلیش رسید که منچسترسیتی او را با قیمت 100 میلیون پوند از استون ویلا بخرد و رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته شود.

جک گریلیش از سال 2001 در آکادمی باشگاه استون ویلا حضور داشته است و محصول آکادمی این باشگاه به حساب می آید. گریلیش از سال 2012 به تیم بزرگسالان استون ویلا منتقل شد و تا این تابستان که به منچستر سیتی منتقل شد در استون ویلا حضور داشت. این تصویر مقایسه میان کودکی گریلیش در استون ویلا با شرایط حال حاضر او در منچستر سیتی است.

1470