عکس جالبی که مسی از قدم زدن زیر باران به همراه آرژانتینی‌ها منتشر کرد

عکس جالبی که مسی از قدم زدن زیر باران به همراه آرژانتینی‌ها منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش یعنی آرژانتین حضور دارد و تمرکز خود را روی بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، مسی که به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین موفق شد بالاخره کوپا آمریکا را فتح کند، در اولین فیفادی پس از فتح کوپا آمه ریکا اکنون روحیه بسیار خوبی دارد و همواره در اردوی تیم ملی آرژانتین با لبخند دیده می شود.

لیونل مسی به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری را منتشر کرده است که در آن اعضای تیم ملی آرژانتین در حال قدم زدن در زیر باران هستند و بدین ترتیب قاب جالبی به ثبت رسیده است. لیونل مسی با آنخل دی ماری و پاردس در پاریسن ژرمن هم هم‌تیمی است و بدین ترتیب رفاقتی نزدیک تر با آن ها دارد. در این تصویر بازیکنی مثل پائولو دیبالا هم دیده می شود که البته او در تیم ملی آرژانتین آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است و فرصت بازی به دست نیاورده است و بسیاری معتقدند که علت این قضیه هم‌پست بودن پائولو دیبالا با مسی است.

تیم ملی آرژانتین بامداد جمعه در رقابت های انتخابی جام جهانی به مصاف بولیوی خواهد رفت و باید دید که عملکرد مسی و آرژانتینی ها در آن بازی به چه شکل خواهد بود.

1470