بازیکنی که گلوی مدافع انگلیس را کشید اما اخراج نشد

بازیکنی که گلوی مدافع انگلیس را کشید اما اخراج نشد

پایگاه خبری فوتبالی - کمیل گلیک مدافع لهستانی در یکی از صحنه های بازی تیم ملی کشورش و انگلیس گلوی کایل واکر مدافع منچسترسیتی را کشید.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب بازی انگلیس و لهستان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. این بازی در ورشو بسیار پربرخورد بود که برخورد گلیک و واکر پیش از اتمام نیمه اول رخ داد. میزبان صاحب ضربه آزادی شد که واکر به آن اعتراض کرد. گلیک به سمت مدافع کناری منچسترسیتی رفت و گلوی وی را کشید. واکر از این حرکت راضی نبود اما ترجیح داد که واکنشی نشان ندهد تا ماجرا کش پیدا نکند.

البته تیم ملی انگلیس این اتفاق را به تیم داوری گزارش کرده است و حالا فیفا باید تصمیم بگیرد که آیا برای این حرکت جریمه ای در نظر بگیرد یا نه. گلیک البته کمی بعد روی صحنه ای دیگر به داور اعتراض کرد و مدعی شد که روی او خطایی صورت گرفته است. بعد از آن یک درگیری کوچک بین بازیکنان رخ داد و هم گلیک و هم مگوایر کارت زرد گرفتند. 

ساوتگیت در مصاحبه با بی بی سی در مورد درگیری واکر و گلیک گفت:" در مورد این اتفاق گزارشی را به تیم داوری رساندیم و نیاز داریم تا کمی بیشتر در این باره اطلاعات پیدا کنیم. سعی می کنیم که شواهد ار جمع آوری کنیم اما فعلا اطلاعات کافی وجود ندارد. سعی می کنیم که بفهمیم دقیقا چه اتفاقی رخ داده است و وقتی اطلاعات بیشتری پیدا کردیم به بقیه اطلاع خواهیم داد.".

4125