مسی: قبلا‎ً بر خلاف امسال، در 15 روز اول تعطیلات اوقاتم تلخ بود

مسی: قبلا‎ً بر خلاف امسال، در 15 روز اول تعطیلات اوقاتم تلخ بود

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بامداد جمعه باید در ادامه مسابقات راهیابی به جام جهانی در بازی آرژانتین و بولیوی حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، مسی حالا در مصاحبه با ESPN از خاطرات قهرمانی کوپا آمریکا یاد کرده است:"گروه بی نظیری داشتیم. این گروه در کوپا آمریکای 2019 شکل گرفته بود اما در سال 2014 و 2015 نیز مشابه این گروه را داشتیم. نکته این است که گاهی اوقات برد یا باخت همه چیز را تعیین می کند. اتفاقات زیادی در دوران فوتبالم رخ داد. در بارسلونا موفقیت های زیادی داشتم اما در تیم ملی ناکامی بعد از ناکامی را تجربه می کردم اما پس از این همه فشار، این قهرمانی خاص بود. اسکالونی سرمربی تیم  نقش بزرگی داشت. او در لحظه ای مشکل هدایت تیم را به عهده گرفت و به تیم باور داشت. همیشه می دانست که چه می خواهد."

وی در این باره که زمانی خبرنگاران از تیم ملی آرژانتین و خودش انتقاد می کردند هم صحبت کرد:" ما بهترین تیم دنیا نیستیم. نه قبلا افتضاح بودیم و نه حالا بهترین هستیم. قطعا قهرمانی کوپا آمریکا نقطه عطفی برای ماست اما باید به پیشرفت ادامه بدهیم و آماده شویم. مهم این است که بیشترین تلاش خود را داشته باشیم. رسیدن به فینال کوپا آمریکا یا جام جهانی اتفاق کوچکی نیست."

مسی در مورد تعطیلاتش پس از کوپا آمریکا در کنار خانواده هم صحبت کرد:" از ابتدا تا انتها تعطیلات شادی بود نه مثل دفعات قبلی که در 15 روز اولش اوقاتم تلخ بود. بچه هایم از قهرمانی کوپا آمریکا خوشحال بودند، سرود می خواندند و شاد بودند. بی نظیر بود که از قهرمانی لذت می بردند چرا که پدرشان قهرمان شده بود. سیرو همچنان سرود قهرمانی آرژانتین را می خواهد. نمی توانم خوشحالی اش را توصیف کنم."

4125