رئال مادرید به دنبال جذب پدیده 18 ساله پرتغالی-انگلیسی

رئال مادرید به دنبال جذب پدیده 18 ساله پرتغالی-انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاروالیو یکی از آینده دارترین بازیکنان حال حاضر فوتبال انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که در پرتغال متولد شده، در انگلیس و در آکادمی فولام رشد کرده است. این بازیکن با تابعیت انگلیسی در رده های پایه تیم ملی انگلیس بازی کرده است. فابیو در ترکیب مارکو سیلوا در لیگ دسته دوی انگلیس نمایش درخشانی داشته است و نگاه بزرگان لیگ انگلیس و رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

دیلی میل گزارش داده است که هر چند که فولام در تلاش است تا قرارداد فابیو کاروالیو را تمدید کند اما قرارداد این هافبک هجومی 19 ساله در پایان فصل به اتمام می رسد و می تواند آزادانه مقصدش را انتخاب کند.

فابیو کاروالیو فصل گذشته در تیم زیر 23 سال فولام در 13 بازی با یازده گل و شش پاس گل خوش درخشید و همین مسئله باعث شد که به تیم بزرگسالان برسد که در پنج بازی برای این تیم با سه گل و یک پاس گل خوش درخشیده و به عنوان یک هافبک هجومی آمار بی نظیری داشته است. 

البته به جز رئال مادرید به نظر می رسد که لیدز یونایتد هم به صورت جدی شرایط خرید ستاره 18 ساله پرتغالی - انگلیسی را دنبال می کند. لیدز می خواهد جانشینی برای پابلو هرناندز پیدا کند  که این بازییکن جوان می تواند گزینه مناسبی باشد. فابیو بازیکنی سریع و تکنیکی است که به نظر می رسد آینده بزرگی پیش رویش باشد.

4125