لحظه‌ای که ورنر برای یک بار دیگر گل‌نزن بودنش را ثابت کرد!

لحظه‌ای که ورنر برای یک بار دیگر گل‌نزن بودنش را ثابت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر هر چند که در مقابل ایسلند در مرحله راهیابی به جام جهانی برای آلمان گلزنی کرد اما با از دست دادن موقعیت دروازه خالی برای یک بار دیگر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم هانسی فلیک پنج تا از شش بازی خود در مرحله گروهی را برده است و به لطف گلهای گنابری، رودیگر، سانه و ورنر توانست در مقابل ایسلند پیروز شود و صدرنشینی خود را تثبیت کند. آلمانی ها در ایسلند تیم غالب میدان بودند اما می توانستند گلهای بیشتری بزنند چرا که مهاجم چلسی فرصت طلایی برای گلزنی را در مقابل دروازه خالی از دست داد.

ورنر با وجود شروعی ضعیف در این بازی در دقیقه 88 روی پاس کای هاورتز توانست گلزنی کند. تیمو در هر سه بازی ملی آلمان 90 دقیقه بازی کرد که به نظر می رسد فلیک از او راضی است. سرمربی تیم ملی آلمان در موردش گفت:" تیمو در مسیر درستی قرار دارد. او با قدرت کارش را انجام می دهد و در همه بازیها گل زده است و می توان گفت که در مسیر درستی قرار دارد."

فلیک در مورد بازی مقابل ایسلند هم صحبت کرد:" به ایسلند تبریک می گویم. آنها سرعت خوبی در بازی خود داشتند و با این روند می توانند پیشرفت خوبی داشته باشند. ما گامی به جلو برداشتیم. هنوز صد در صد آماده نیستیم اما قطعا جای زیادی برای پیشرفت داریم."

4125