فریادشیران: بازیکن بی‌تعصب در استقلال جایی ندارد

فریادشیران: بازیکن بی‌تعصب در استقلال جایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به اینکه استقلال همواره میزبان بازیکنان متعصب و وفاداری بوده که عمر و جوانی‌شان را برای این تیم بزرگ گذاشته‌اند، گفت: بازیکنی که به استقلال و هوادارانش تعصبی نداشته باشد، جایگاهی در این تیم ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ناصر فریادشیران با اشاره به در پیش بودن دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال در بهترین شرایط است و تمرینات خوبی را برای بازی حساس مقابل نماینده عربستان برگزار می‌کند.

وی افزود: باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد فهرست نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کند و در این راه تا حد زیادی موفق عمل کرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «لوسیانو پریرا» مهاجم برزیلی فولاد، تنها بازیکنی از فهرست سرمربی استقلال بود که با وی قرارداد امضا نشد. همه مجموعه و ارکان باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار بردند تا امکانات و بستر لازم را برای کامیابی و موفقیت این تیم در بازی‌های پیش رو فراهم کنند.

فریاد شیران در خصوص فسخ قرارداد «رشید مظاهری» تصریح کرد: او با احساسات و عواطف هواداران استقلال بازی کرد و دنبال منافع مالی خود بود. کسی که به استقلال و هوادارانش تعصبی ندارد جایگاهی در این تیم نخواهد داشت. این دروازه‌بان، پیراهنی را می‌پوشید که زمانی بر تن مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال بود و وقتی این پیراهن را در اختیار دارید باید ذره‌ای از معرفت حجازی را داشته باشید.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های باشگاه استقلال زیر نظر «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه دنبال می‌شود و در صورتیکه تست کرونای او منفی باشد به اردوی استقلال در امارات اضافه خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: بازی حساسی با الهلال عربستان در پیش داریم، مسابقه‌ای که اهمیت فراوانی دارد و امیدواریم بتوانیم به سلامت از آن عبور کرده و راهی مرحله بعد شویم. به توانایی‌های مربیان و بازیکنان استقلال ایمان داریم و آنها می‌توانند با دعای خیر هواداران استقلال، روز خوب و خاطره‌انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

۴۱۵۴