واکنش ستاره پرتغالی منچستریونایتد به حضور رونالدو در این تیم

واکنش ستاره پرتغالی منچستریونایتد به حضور رونالدو در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که با حضور کریستیانو رونالدو در الدترافورد، آن‌ها شانس بیشتری برای کسب جام‌ها نسبت به گذشته دارند. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی، منچستریونایتد موفق شدند با پرداخت تنها 24 میلیون یورو، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی 36 ساله را از یوونتوس به خدمت گرفتند. خبر بازگشت رونالدو به منچستریونایتد یکی از پر سر و صداترین انتقالات چند وقت اخیر بود و حالا اوله گونار سولشر می‌تواند رقیبان را به چالش بکشد. 

به نقل از وبسایت رسمی منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو در سال 2003 با مبلغ 12 میلیون یورو از اسپورتینگ به منچستریونایتد پیوست و در شش سال حضورش در این باشگاه موفق شد افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین کسب جایزه توپ طلا را به دست آورد. حالا برونو فرناندز که سابقه بازی کردن با رونالدو را در پرتغال دارد، در مورد او گفت: "می‌دانیم که اشتیاق زیادی برای شروع کار با کریستیانو داریم. همه می‌دانند که کریستیانو در خانه است. همه از بازگشت او خوشحال هستند و اعتماد به نفس بازیکنان افزایش پیدا کرده است. می‌دانیم که رونالدو چه چیزهای بزرگی برای ما به ارمغان خواهد آورد. با او به کسب جام نزدیک‌تر هستیم."

4416