صحبت‌های گریزمان پس از بازگشت به اتلتیکو مادرید

صحبت‌های گریزمان پس از بازگشت به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی و تازه وارد اتلتیکو مادرید اذعان کرد که بی صبرانه منتظر شروع قسمت جدید زندگی‌اش در مادرید و روخی بلانکوس است. 

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 30 ساله در سال 2019 با رقم 100 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، اما پس از سپری کردن دو فصل بسیار ناامید کننده در نیوکمپ، حالا بار دیگر به واندا متروپولیتانو بازگشت. او تنها چند ساعت بعد از زدن دو گل به فنلاند از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، خبر انتقالش به اتلتیکو مادرید رسمی اعلام شد. 

به نقل از سایت گل، گریزمان امیدوار است که بتواند رابطه خوب سابقش با هواداران این تیم را دوباره زنده کند. بسیاری از هواداران اتلتیکو پس از رفتن گریزمان از مادرید، در دیدارهای برابر بارسلونا، او را به شدت هو کردند. گریزمان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "فکر می‌کنم که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با هواداران داشتم و می‌خواهم دوباره این رابطه شکل بگیرد. من تمام توانم را برای پیروز شدن اتلتیکو به کار خواهم گرفت و این سبک بازی من است. من همه چیز را برای هواداران و حتی کسانی که از تلویزیون بازی را مشاهده می‌کنند، می دهم. امیدوارم بتوانم همانند گذشته خلق کننده خاطرات خوب در این ورزشگاه باشم. هدف من در فصل جدید همین می‌باشد."

4416