واکنش اسطوره منچستریونایتد به بازگشت رونالدو به الدترافورد

واکنش اسطوره منچستریونایتد به بازگشت رونالدو به الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی اسطوره منچستریونایتد معتقد است که با حضور کریستیانو رونالدو، شیاطین سرخ شانس خوبی برای به چالش کشیدن تیم‌های بزرگ اروپایی دارد. 

به گزارش فوتبالی، رونی و رونالدو سابقه درخشانی در الدترافورد با هم دارند. آن‌ها از سال 2006 تا 2009 پیش از پیوستن کریستیانو رونالدو به رئال مادرید، موفق به کسب سه جام معتبر از جمله لیگ برتر انگلیس و جام حذفی و البته یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 کردند. 

به نقل از سایت گل، حالا رونالدو پس از دوازده سال دوری، بار دیگر در این فصل لباس قرمز منچستریونایتد را بر تن خواهد کرد تا شانس‌ شیاطین سرخ برای قهرمانی در تورنمنت‌ها بالاتر رود. رونی در این باره به تاک اسپورت گفت: "رونالدو چه تاثیری خواهد گذاشت؟ به نظرم تاثیر بزرگی روی تیم خواهد گذاشت. از نظر من، او هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. فکر کنم که همه ما بازی پرتغال مقابل ایرلند را مشاهده کردیم و دیدیم که رونالدو چه کار کرد. او در دقایق پایانی بازی موفق به زدن دو گل شد، دو ضربه سر عالی. پس هنوز فکر می‌کنم که رونالدو تاثیر زیادی روی منچستریونایتد و لیگ خواهد گذاشت. فکر می‌کنم که در این فصل یونایتد می‌تواند برای درو کردن جام‌ها تلاش کند."

4416