پیروزی تیم‌های بزرگ در شب توقف انگلیس/ روزهای خوب آلمان با فلیک

پیروزی تیم‌های بزرگ در شب توقف انگلیس/ روزهای خوب آلمان با فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های بزرگ اروپا شب بی دردسری را سپری کردند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، دور ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با برگزاری دوازده بازی پیگیری شد. 

در گروه B اسپانیا در خانه کوزوو با نتیجه 2-0 پیروز شد و یونان با نتیجه 2-1 از سد سوئد گذشت. در این گروه لاروخا با 13 امتیاز و سوئد با 9 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. 

در گروه C ایتالیا با حساب 5-0 لیتوانی را تحقیر کرد تا پس از دو تساوی متوالی، طعم پیروزی را بچشند. در این دیدار مویزه کین (دو بار)، رسپادوری، دی لورنزو و اوتکاس (گل به خودی) گلزنان قهرمان یورو 2020 در این دیدار بودند. در دیگر بازی این گروه، سوئیس با تساوی 0-0 برابر ایرلند شمالی متوقف شد. آتزوری با 14 امتیاز در صدر و سوئیس با 8 امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند. 

در گروه E بلژیک با تک گل دنیس پرائت، بلاروس را از پیش رو برداشت و بازی ولز مقابل استونی با تساوی 0-0 خاتمه یافت. در این گروه بلژیک با 16 امتیاز، مقتدرانه صدرنشین است و چک با 7 امتیاز مقام دوم قرار دارد. 

در گروه I آلبانی با نتیجه 5-0 سن مارینو را مغلوب کرد. مجارستان با حساب 2-1 آندورا را شکست داد و در مهم ترین دیدار این گروه، انگلیس برابر لهستان با نتیجه 1-1 متوقف شد. 

در گروه J نیز آلمان با نتیحه 4-0 ایسلند را شکست داد تا با فلیک دومین برد متوالی خود را تجربه کنند. رومانی برابر مقدونیه شمالی به تساوی بدون گل رسید. مانشافت با 15 امتیاز در صدر و ارمنستان با 11 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

4416