خریدهای عجیب پدیده/ سرپرست تیم دسته اولی بازیکن تیم مهاجری شد

خریدهای عجیب پدیده/ سرپرست تیم دسته اولی بازیکن تیم مهاجری شد

پایگاه خبری فوتبالی - اکبر صغیری که در پرسپولیس هم بازی کرده فصل گذشته بعد از خداحافظی از فوتبال تصمیم گرفت سرپرست خوشه طلایی شود اما حالا خبر رسیده در لیست خرید رضا مهاجری قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، مدیران باشگاه شهر خودرو پس از جذب جلالی‌راد، کمندانی و کاظمینی با دو بازیکن دیگر وارد مذاکره شدند و به توافقات نهایی دست پیدا کردند.
 محمد پاپی هافبک سابق تیم فوتبال سپاهان که فصل گذشته به عنوان هافبک دفاعی برای تیم‌های بادران و خیبر در رقابت‌های لیگ یک به میدان رفت یکی از خریدهای جدید باشگاه شهر خودرو برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران است.

مدیران شهر خودرو به جز پاپی مذاکراتی را با اکبر صغیری که سابقه پوشیدن پرسپولیس را دارد و فصل گذشته برای تیم خوشه طلایی ساوه به میدان می‌رفت را داشته‌ و با وی به توافق رسیدند تا صغیری پنجمین خرید تیم فوتبال شهر خودرو در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد.

 جالب آن‌که این مهاجم ۳۹ ساله اواسط فصل گذشته تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و به عنوان سرپرست تیم خوشه طلایی ساوه کار خود را پیش برد اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیم خود را تغییر داده و همچنان قصد ادامه بازی دارد.

مدیران باشگاه شهر خودرو به جز ۵ خرید انجام شده که تنها ۲ خرید سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند، همچنان در حال مذاکره برای جذب بازیکن جدید هستند و احتمالا طی روزهای آینده از بازیکنان جدید جذب شده خود رونمایی خواهند داشت.

با این خریدها مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار تیم پدیده خواهد بود. به جز اکبر صغیری بازیکنانی که رضا مهاجری به خدمت گرفته جزء مهره های شاخص و نامی لیگ برتر به حساب نمی آیند. به طور مثال میلاد کمندانی فصل گذشته بازی های زیادی برای تیم نساجی انجام نداد و سعید جلالی راد هم ذخیره نیما میرزازاد بود.

1470