چرا کالدرون به پرسپولیس تخفیف نداد؟

چرا کالدرون به پرسپولیس تخفیف نداد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا گابریل کالدرون حاضر نشد به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهد؟

به گزارش فوتبالی، مدیران پرسپولیس تلاش بسیاری انجام دادند تا بتوانند از طریق مذاکره کالدرون را راضی کنند که به آنها تخفیف دهد اما تلاشهای آنها به چند دلیل، نتیجه‌ای نداشت. 

کالدرون پیش‌تر اعلام کرده بود که حاضر است با پرسپولیس مذاکره کند و حتی به قرمزها تخفیف نیز بدهد اما مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس (انصاری‌فرد و رسول‌پناه) نتوانستند مذاکرات را پیش ببرد.

پس از انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، او و همکارانش سعی کردند از طریق وکیل خارجی و مدیربرنامه‌های ایرانی کالدرون با او مذاکره کرده تا او یا قید شکایتش را بزند یا اینکه به پرسپولیس تخفیف دهد.

مدیران پرسپولیس 3 بار در ماههای اسفند، فروردین و اردیبهشت از طریق واسطه‌هایشان با کالدرون مذاکره کردند اما او به 2 دلیل حاضر به دادن تخفیف به قرمزها نشد. کالدرون معتقد بود که مدیران گذشته بر خلاف قول‌هایی که به او دادند هیچ وقت حاضر نشدند مطالبات او را پرداخت کنند و موضوع دوم این است که او با توجه به اینکه مراحل دادرسی و پیگیری شکایت خود را تا انتها پیگیری کرده دیگر نمی تواند در حالی که رای قطعی شده شکایت خود را پس بگیرد.

 حالا باید دید سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره همراهش با این پرونده چه خواهند کرد و بدهی 700 هزار دلاری به او و دستیارش را چگونه به حساب این مربی واریز خواهند کرد.

7655