شوخی با پیراهن سوم لیورپول؛ شبیه لباس دلقک مک دونالد!

شوخی با پیراهن سوم لیورپول؛ شبیه لباس دلقک مک دونالد!

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول از پیراهن سومش برای فصل 22-2021 رونمایی کرد که به نظر می رسد هواداران تیم سرخپوش از این پیراهن زیاد خوششان نیامده است.

به گزارش فوتبالی، نایکی گفته است که برای طراحی این پیراهن از پرچم های لیورپول و همچنین لباس این تیم در فینال جام باشگاه های اروپا در سال 1977 الهام گرفته است.

لیورپول تجربه استفاده از رنگ زرد در لباس های دوم و سومش را هم داشته است اما از فصل 15-2014 از این رنگ استفاده نکرده بودند. البته در دهه هشتاد میلادی مرسوم بود که پیراهن های خارج از خانه لیورپول به رنگ زرد باشد. در فینال جام باشگاه های اروپای 1977 نیز هواداران لیورپول در ورزشگاه المپیک شهر رم و در بازی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ سکوها را با رنگ های زرد و قرمز پر کردند.

البته به نظر می رسد که طراحی پیراهن سوم لیورپول برای فصل جدید به مذاق هواداران خوش نیامده است.  یکی از هواداران نوشته است:" پیراهن سوم لیورپول می تواند اسپانسر مک دونالد باشد." و دیگری نوشته است:" پیراهن سوم لیورپول شاید بدترین پیراهنی است که در این سالها دیده ام، شبیه لباس فرم دلقک فست فودهای مک دونالد است." و دیگری نوشته است:" پیراهن سوم لیورپول فاجعه است، هر کسی آن را طراحی کرده، بیمار بوده است." و دیگری نوشته است:" با دیدن پیراهن سوم لیورپول درون زمین چشمانم درد خواهد گرفت!"

4125