گوتسه: فلیک علت دعوت نشدنم را توضیح داد

گوتسه: فلیک علت دعوت نشدنم را توضیح داد

پایگاه خبری فوتبالی - زننده گل قهرمانی مانشافت در جام جهانی ۲۰۱۴ از حضور دوباره در تیم ملی آلمان صحبت می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر آلمان، ماریو گوتسه در هلند شروع قابل قبولی داشته و نشریات مختلف خبر از علاقه هانس دیتر فلیک به او می‌ دادند. طبق این گزارش، گوتسه به خبرنگاران از احتمال دعوت به تیم ملی آلمان می‌ گوید:

"هانسی فلیک هفته گذشته با من تماس گرفت و به من گفت که چرا به تیم ملی دعوت نشده‌ ام. نکته مهم این است که من باید مدت زمان بیشتری بازی کنم و فرم خود را نگه دارم. ما همیشه با هم در ارتباط بوده‌ ایم، حتی وقتی او در هوفنهایم و باواریا بود."

گوتسه در خصوص پی اس وی آیندهوون و لیگ قهرمانان اروپا چنین نظری دارد:

"در حال حاضر تمرکز من کاملا روی پی اس وی آیندهوون است. این که نتوانستیم به لیگ قهرمانان اروپا برسیم، بسیار ناامیدکننده است زیرا که در تمام بازی‌ های مقدماتی، ما تیم بهتری بودیم. بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای من و کل باشگاه بسیار مهم بود. اما اکنون باید به فکر پیشرفت باشگاه باشیم. در هلند بسیار راحت هستم."

ماریو گوتسه در مسابقه فینال جام جهانی 2014 برزیل که آلمان ها به رهبری یواخیم لوو مقابل آرژانتینی ها با حضور لیونل مسی قرار گرفته بودند، موفق شد تک گل ژرمن ها را که موجب قهرمانی مانشافت در آن تورنمنت بزرگ و تاریخی بود را به ثمر برساند و نامش را در تاریخ فوتبال کشور آلمان به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار در اذهان عمومی هواداران مانشافت ثبت کند.

9404