ملی‌پوش کاستاریکایی، راه حل کوتاه‌مدت یوونتوس برای بحران خط دروازه

ملی‌پوش کاستاریکایی، راه حل کوتاه‌مدت یوونتوس برای بحران خط دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - خبرهای منتشر شده از یوونتوس از نارضایتی مسئولان این باشگاه ایتالیایی از عملکرد دروازه بان لهستانی خود حکایت دارد و حتی زمزمه هایی مبنی بر انتخاب جایگزینی برای او هم شنیده می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از توتو اسپورت، علیرغم شروع متزلزل وویچیخ شزنی درون دروازه بیانکونری در بازی های ابتدایی فصل، به نظر می رسد یوونتوس چاره ای جز این ندارد که به شزنی در پست دروازه بانی اعتماد کند. بازیکن لهستانی هر چند سال گذشته دروازه بان قابل اعتمادی بود، اما فرم او در آخرین بازی ها ناگهان افت کرده و هواداران بیانکونری امیدوار بودند که یوونتوس بتواند جانشین شایسته ای برای او پیدا کند ولی دوناروما به پاریس رفت و حالا یوونتوس مانده و شزنی.

با این حال، اگر چه ماتیا پرین در حال حاضر می تواند جایگزینی مناسب برای او باشد، اما ماسیمیلیانو آلگری همچنان ترجیح می دهد به بازیکن سابق رم و آرسنال اعتماد کند.

با این حال، گفته می شود اگر ثابت شود که شزنی نمی تواند سنگربان درجه یکی برای بانوی پیر باشد، پس از آن مدیران باشگاه ایتالیایی سعی خواهند کرد در ژانویه آینده راه حلی را در بازار پیدا کنند.

به گزارش توتو اسپورت، بیانکونری ها کیلور ناواس را به عنوان جایگزین احتمالی برای نقش دروازه بان معرفی کرده اند و در حال بررسی شرایط او هستند.

ملی پوش کاستاریکایی هنوز نقش اصلی را در پاریسن ژرمن دارد، اما انتظار می رود دیر یا زود جانلوئیجی دوناروما پس از جابجایی تابستانی خود از میلان، سنگربان اصلی پاریسی ها شود.

با این وجود، بازیکن سابق رئال مادرید امروزه یکی از مطمئن ترین دروازه بانان می باشد و او می تواند با 12 میلیون یورو در دسترس باشد و ممکن است یوونتوس برای رفع مشکلات کوتاه مدت خود، به سمت او برود.

ناواس هم اکنون 34 سال سن دارد و پیش از پیوستن به پاریسن ژرمن، در رئال مادرید فعالیت می کرد.

9404