گولیت: دلیخت در مدرسه مدافعان حضور دارد

گولیت: دلیخت در مدرسه مدافعان حضور دارد

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت و اسطوره فوتبال هلند معتقد است ملی پوش جوان هلندی در مدرسه مدافعان حضور دارد و باید از این فرصت برای یادگیری بیشتر استفاده کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورت، از زمان ظهور ماتیاس دلیخت در تیم آژاکس و زمانی که سن و سال بسیار کمی داشت، تقریباً همه تیم های برتر اروپایی به دنبال خرید این مدافع هلندی بودند ولی یوونتوس بدون شک در اوج قدرت مالی خود در سال 2019 قرار داشت و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق بیانکونری سریعاً اقدام کرد و این بازیکن ارزشمند را خریداری کرد.

این بازیکن هلندی به دلیل کارت قرمز خود مقابل جمهوری چک در کشور خود مورد انتقاد شدید قرار گرفت که با حذف تیم ملی هلند از تورنمنت یورو 2020 به اوج خود رسید.

با این حال، هموطن وی رود گولیت معتقد است که مدافع جوان خوب کار می کند، اگر چه هنوز چیزهای زیادی نیاز دارد تا از هم‌بازی های خود در یوونتوس، لئوناردو بونوچی و جورجو کیلینی فرا گیرد.

گولیت به اسکای گفت:

"دلیخت در بهترین مدرسه برای مدافعان حضور دارد، زیرا بونوچی و کیلینی در حال حاضر بهترین بازیکنان دفاعی هستند او با آن ها بسیار خوب رشد می کند."

گولیت ادامه داد:

"دلیخت بسیار جوان است و با یک مفهوم دیگر از دفاع، بزرگ شد و حالا در بهترین تیم برای یادگیری سبک دفاعی قرار دارد."

گولیت در پایان گفت:

"او خوب کار می کند، اما گاهی اشتباهات عجیبی دارد. او باید آرام بماند و بر روی بازی خودش متمرکز شود؛ درست مانند بونوچی و کیلینی. او هنوز چیزهای زیادی برای آموختن از آن ها دارد."

9404