واکنش عجیب تونی کروس به احتمال بازگشت به تیم ملی

واکنش عجیب تونی کروس به احتمال بازگشت به تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره آلمانی رئال مادرید از احتمال بازگشت به تیم ملی کشورش صحبت می‌ کند و در این زمینه، یک امیدواری عجیب هم طرح کرده است! 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر آلمان، بعد از مسابقات یورو ۲۰۲۰، تونی کروس، هافبک خوش نقش رئال مادرید از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و با انتشار پیامی، علت آن را به هواداران توضیح داد. عملکرد هافبک آلمانی در رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا چندان مناسب و مطابق با انتظارات هواداران و کارشناسان فوتبال ژرمن ها واقع نشد و در این رابطه نیز انتقادات مختلفی از جانب آن ها متوجه تونی کروس شد. حتی برخی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال آلمان از جمله لوتار ماتئوس، نسبت به نمایش های اخیر تونی کروس در مانشافت اعتراض داشته و انتقادات تندی را به عملکرد هافبک بازیساز کهکشانی ها داشته اند. طبق این گزارش، تونی کروس در خصوص بازگشت به تیم ملی آلمان چنین نظری دارد:

"صحبتی طولانی با هانسی فلیک داشتم. درباره برنامه و نظراتم با او صحبت کردم. هیچ بازگشتی به تیم ملی آلمان نخواهم داشت و امیدوارم هانسی آن قدر موفق باشد که دیگر به من نیاز پیدا نکند. امیدوارم او حتی به فکر تماس با من نباشد و مرا به تیم ملی دعوت نکند!"

9404