هنرنمایی ستاره منچسترسیتی در تیم ملی پرتغال: دو «لایی» در پنج ثانیه!

هنرنمایی ستاره منچسترسیتی در تیم ملی پرتغال: دو «لایی» در پنج ثانیه!

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو مدافع کناری پرتغالی منچسترسیتی در بازی شب گذشته تیم ملی کشورش مقابل اذربایجان تکنیک بالایش را به رخ کشید.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که توان حضور در پست دفاع کناری و وینگر را دارد، در عرض چند ثانیه دو بار به بازیکنان آذربایجان "لایی" زد و آنها را محو کرد. کانسلو که در نزدیکی خط اوت تحت فشار قرار گرفته بود، در ابتدا توپ را از میان پاهای وینگر آذربایجان رد کرد و این بازیکن را از دور بازی خارج کرد. کمی بعد مدافع سابق یوونتوس یک قربانی دیگر را انتخاب کرد و به او هم لایی زد تا از نظر هواداران یاد و خاطره صحنه های بازی معروف "فوتبال خیابانی" را تکرار کند. کانسلو بعد از این دو "لایی" به برناردو سیلوا پاس داد تا حمله تیمش را طراحی کند. 

کریستیانو رونالدو شب گذشته به علت دریافت کارت زرد در مقابل ایرلند، غایب بود که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کردند.  برناردو سیلوا، آندره سیلوا و ژوتا در این بازی برای تیم ملی پرتغال گلزنی کردند تا یاران رونالدو به کسب سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی نزدیک تر شوند. قطعا پرتغالی در بازیهای ملی بعدی با حضور رونالدو تلاش خواهند کرد تا به روند خوبشان ادامه بدهند و پیروزی های بعدی را کسب کنند.

4125