بند جالب قرارداد مسی این هفته اعمال می‌شود: ترجیح دادن تیم ملی به پی‌اس‌جی

بند جالب قرارداد مسی این هفته اعمال می‌شود: ترجیح دادن تیم ملی به پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بند "آرژانتینی" در قرارداد مسی با پاریسن ژرمن برای اولین بار در هفته آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مسی پس از 21 سال حضور در بارسلونا قراردادی دو ساله را با پی اس جی امضا کرد، قراردادی که قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را دارد. مسی بند نسبتا جالبی را در این قرارداد گنجانده است که بر اساس آن در بازیهای رسمی یا دوستانه، تیم ملی آرژانتین برای او نسبت به پی اس جی اولویت خواهد داشت.

در حقیقت مسی به خصوص پس از قهرمانی در کوپا آمریکا به تیم ملی کشورش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. تیم ملی آرژانتین بامداد جمعه باید در ادامه مسابقات راهیابی جام جهانی به مصاف بولیوی برود. بدین ترتیب مسی با توجه به برنامه سفر و ناتوانی در حضور در تمرینات پی اس جی نمی تواند در بازی روز شنبه تیم پاریسی در لیگ فرانسه شرکت کند. بدین ترتیب بند قرارداد مسی در بازی شنبه برای اولین بار اعمال خواهد شد که بر اساس آن لئو تیم ملی کشورش را نسبت به باشگاهش در اولویت قرار خواهد داد. پی اس جی شنبه باید در مقابل کلرمون قرار بگیرد و بدین ترتیب اولین بازی مسی در پارک دو پرنس همچنان به تعویق خواهد افتاد.

مسی در بازی پی اس جی در زمین رنس به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود و هنوز در استادیوم خانگی پی اس جی بازی نکرده است.

4125