سوال روز؛ شکوری از پرسپولیس جدا می‌شود؟

سوال روز؛ شکوری از پرسپولیس جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا با استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، ابراهیم شکوری که حالا فقطست پست مشاور اجرایی دارد هم از پرسپولیس جدا خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، مدافع چپ سابق پرسپولیس که از روز 8 آبان 1399 در پست معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس مشغول فعالیت شد و بعدا مشخص شد به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت باید از باشگاه برود و به سمت مشاور رسید حالا با کناره‌گیری سمیعی از مدیرعاملی این باشگاه،وضعیت نامشخصی دارد.

چند روز قبل که برای اولین بار خبر استعفای سمیعی، رسانه‌ای شد، ابراهیم شکوری در مصاحبه‌ای اعلام کرد در صورت جدایی سمیعی او هم از پرسپولیس خواهد رفت در حالیکه او از پست معاون اجرایی رفته بود د به یک مشاور ساده تبدیل شده بود. هر چند در آن مقطع خیلی ها این مصاحبه را یک تعارف تلقی کردند اما به نظر می رسد شکوری حتی به عنوان یک مشاور هم دیگر با باشگاه پرسپولیس همکاری نخواهد داشت و باشگاه باید به دنبال انتخاب یک معاون اجرایی دیگر باشد.

شکوری یکباره در اوج فصل نقل و انتقالات اعلام کرد که باید عازم خدمت سربازی شده و دوران آموزشی‌اش را طی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که او در تمام این سالها در رده مدیریتی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس، مجموعه ورزشی چیتگر و البته فدراسیون‌ فوتبال مشغول کار بود اما ظاهرا با ورود نهادهای بازرسی و نظارتی مجبور به کناره گیری شد.

شکوری علاوه بر داشتن سمت معاون اجرایی، سخنگوی پرسپولیس هم بود و حالا باید دید در صورت قطعی شدن جدایی او از پرسپولیس، این دو پست به چه کسی خواهد رسید.

7655