صدری: کارها در پرسپولیس را طبق روال پیش خواهیم برد

صدری: کارها در پرسپولیس را طبق روال پیش خواهیم برد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس گفت: کارها در باشگاه را طبق روال قبل پیش خواهیم برد تا دچار مشکل نشود. تیم روز جمعه عازم تاجیکستان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس این روزها با چالش‌های زیادی از جمله مشکلات مالی مواجه است، «جعفر سمیعی» روز دوشنبه از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا داد و پس از آن با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، روز گذشتهسیدمجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد.

این در حالی است که او روز گذشته نیز در جمع بازیکنان حاضر شد و با آنها صحبت‌هایی انجام داد.

در مورد انتخابش به عنوان سرپرست، چالش‌های پیش رو صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

ابتدا در مورد انتخاب خود به عنوان سرپرست باشگاه صحبت کنید.

بعد از اینکه سمیعی تصمیم بر استعفا گرفت، همه اعضای هیات مدیره به او اصرار کردند که بماند و کارهای باشگاه را پیگیری کند اما او تصمیمش را برای جدایی گرفته بود و امیدوارم هر جا هست موفق باشد. با توجه به شرایط باشگاه و همچنین شرایط حساس تیم و جدال آسیایی باید اوضاع به نحوی پیش می‌رفت که شرایط مدیریت می‌شد. به همین دلیل با نظر هیات مدیره من با حفظ سمت ریاست هیات مدیره، به عنوان سرپرست باشگاه هم انتخاب شدم.

ظاهرا این تصمیم هم با نظر مستقل هیات مدیره صورت گرفت و مانند قبل کسی در این انتصاب از خارج باشگاه تاثیرگذار نبود؟

در همین راستا باید از «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم که به هیات مدیره اهمیت دادند و این استقلال را دادند که هیات مدیره  تصمیم‌گیری کند و بابت این رویکرد حرفه‌ای از او تشکر می‌کنم.

در حال حاضر باشگاه در آستانه مزایده کارگزار قرار دارد، فکر می‌کنید چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؟

اوایل هفته آینده فکر می‌کنم که این روند آغاز شود و به طور حتم در هفته آتی این مزایده نهایی خواهد شد.

پرداخت طلب کالدرون یکی از چالش‌های پیش رو است که ممکن ست برای باشگاه دردسر ساز شود. فکری برای حل این مشکل دارید؟

باید این پول را بدهیم و به دنبال تامین منابع مالی برای این کار هستیم. باید این پول پرداخت شود تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

آیا تدابیر لازم جهت سفر آسان تیم به تاجیکستان برای جدال آسیایی دیده شده است؟

بله. تلاش می‌کنیم تا بهترین پشتیبانی را از تیم داشته باشیم و جمعه تیم به تاجیکستان اعزام خواهد شد. امیدواریم که بهترین اتفاق رقم بخورد و تیم با بهترین نتیجه به کشور بازگردد.

پاداشی هم در نظر گرفتید؟

قطعا کار خوب اعضای تیم نادیده گرفته نمی‌شود و پاداش هم دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۳ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جمهوری شهر دوشنبه با استقلال تاجیکستان روبرو خواهد شد.

۴۱۵۴