اشتباه فاحش یک دروازه‌بان در قاره آفریقا؛ در ثانیه چهارم مرتکب پنالتی شد!

اشتباه فاحش یک دروازه‌بان در قاره آفریقا؛ در ثانیه چهارم مرتکب پنالتی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک دروازه بان ممکن است که رکورد سریع ترین ارتکاب پنالتی در تاریخ فوتبال را در بازیهای راهیابی به جام جهانی شکسته باشد.

به گزارش فوتبالی، ملوین آدرین از ماداگاسکار فقط به چهار ثانیه زمان نیاز داشت تا در بازی سه شنبه مقابل تانزانیا مرتکب پنالتی شود.  در حقیقت در همان شروع بازی، تیم مهمان توپ را به سمت دروازه حریف فرستاد. مدافعان ماداگاسکار نتوانستند توپ را دفع کنند. این اشتباه باعث شد تا آدرین که در تیم مارتیگس در در لیگ دسته چهارم فرانسه بازی می کند، روی امسووا مهاجم حریف خطا کند و مرتکب پنالتی شود.  بدین ترتیب داور در ثانیه چهارم بازی سوت زد و برای تانزانیا پنالتی گرفت. اراستو ادوارد نیونی این ضربه را برای تیمش به گل تبدیل کرد. گل دوم تانزانیا در دقیقه 26  توسط نوواتوس دیسماس میروشی به ثمر رسید. 

ماداگاسکار پیش از اتمام نیمه اول توسط نیجوا راکوتوماریمالالا و توماس فونتین گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود اما تانزانیا با گل فیصل عبدالله در نیمه دوم گل سومش را به ثبت رساند و با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

تانزانیا با چهار امتیاز از دو بازی صدرنشین گروه خود است در حالی که بنین در رده دوم قرار دارد. ماداگاسکار بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفته است. 

4125