ماجرای عصبانیت و بددهنی فولر که فلیک به آن اشاره کرده، چه بود؟

ماجرای عصبانیت و بددهنی فولر که فلیک به آن اشاره کرده، چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک در کنفرانس خبری خود به یک موضوع جالب اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی، روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایسلند، خبرنگاران از فلیک در رابطه با عصبانیت رودی فولر بعد از بازی با ایسلند سوال کردند که فلیک چنین جواب داد:

"درک آن مصاحبه برای من ممکن نیست. آن زمان لوتار ماتئوس هم در تیم ملی آلمان حضور داشت. من آن مصاحبه را به طور زنده ندیدم و فقط بعدا درباره آن شنیدم. البته من هرگز مثل فولر عصبانی نمی‌ شوم."

اما داستان این مصاحبه چیست؟

زمانی که رودی فولر سرمربی تیم ملی آلمان بود، ۶ دسامبر ۲۰۰۳ در یک مسابقه سخت ژرمن‌ ها به تساوی بدون گل برابر ایسلند رضایت دادند. در این بازی تمام تلاش‌ های تیم رودی فولر به در بسته خورد. در آن بازی حتی الیور کان و میشائیل بالاک هم سر حال و آماده نبودند. سرمربی آلمان از این نتیجه راضی نبود و بعد از بازی واکنش تندی نشان داد.

تیم رودی فولر بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۲ از فرم خوب خود دور شده بود. بعد از تساوی بدون گل برابر ایسلند، رودی فولر در مصاحبه تلویزیونی با شبکه ARD از کوره در رفت و از انتقادها خسته شد. او چنین گفت:

"چیزی که گرهارد دلینگ گفت، مزخرف محض بود. بعد از هر بازی که ما گل نمی‌زنیم، انتقادات آغاز می‌شوند. من دیگر نمی‌توانم به این چرت و پرت ها گوش کنم! سه سال است که سرمربی آلمان هستم و همیشه باید به این خزعبلات گوش دهم." 

این واکنش، در واقع پاسخ فولر به انتقاد گرهارد دلینگ، مجری شبکه ARD و گونتر نتزر کارشناس و فوتبالیست سابق بود. در این برنامه تلویزیونی، این افراد از ابتدا شروع به انتقاد از تیم ملی کردند و فولر هم بعد از تساوی ناراحت کننده، حال خوشی نداشت!

بعد از انتقادها، فولر عصبی و عصبی‌ تر شد. مدیر ورزشی امروز لورکوزن حتی گونتر نتزر را هم بی‌ نصیب نگذاشت! او چنین ادامه داد:

"امثال گونتر که در زمان خود بازی مزخرفی ارائه می‌ دادند، امروز انتقاد می‌ کنند. شما از فوتبال امروز چیزی نمی‌ دانید، زمان شما فوتبال عملا ثابت انجام می‌ شد!"

روز بعد از این برخورد لفظی، رودی فولر از رفتار خود پشیمان شده بود. او در مصاحبه‌ای از نحوه بیان خود عذرخواهی کرد:

"قبول دارم که انتخاب کلمات من کمی خشن و تند بود."

9404