عکس؛ استقبال ویژه از کریم بنزما در ورزشگاه دوران جوانی او

عکس؛ استقبال ویژه از کریم بنزما در ورزشگاه دوران جوانی او

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در هفته ششم از رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا موفق شد با نتیجه 2 بر 0 تیم ملی فنلاند را شکست دهد و بدین ترتیب به مسیر پیروزی بازگشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه این بازی را در ورزشگاه تیم المپیک لیون انجام داد، ورزشگاهی که جایی است که کریم بنزما فوتبال خود را از آنجا شروع کرده است و در واقع تیم دوران جوانی کریم بنزما به حساب می آید. در واقع بنزما پیش از اینکه در سال 2009 به رئال مادرید بپیوندد از سال 2004 تا 2009 در تیم بزرگسالان بوده است و قبل از آن هم در تیم بی لیون و تیم آکادمی این باشگاه حضور داشته است.

اکنون به مناسبت بازگشت کریم بنزما به این ورزشگاه که سالیان سال در آن حضور داشته است، یک استقبال ویژه از او توسط هواداران و همچنین ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون، به عمل آمد به طوری که هواداران فرانسه در بنری برای خوش‌آمد گویی به کریم بنزما نوشتند:"بنزما به خانه‌ات خوش آمدی" همچنین ریاست باشگاه لیون هم یک عکس با لباس کریم بنزما در تیم ملی فرانسه منتشر کرد تا به نوعی فرانسوی هایی که در شهر لیون فرانسه هستند علاقه خود به مهاجم رئال مادرید را نشان داده باشند.

1470