پیروزی بی دردسر هلند و فرانسه/ ستاره بارسلونا به کرویف رسید

پیروزی بی دردسر هلند و فرانسه/ ستاره بارسلونا به کرویف رسید

پایگاه خبری فوتبالی - هلند و فرانسه موفق شدند در برابر حریفان خود به پیروزی برسند. 

به گزارش فوتبالی، دور ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با برگزاری 11 دیدار پیگیری شد. 

در گروه A پرتغال در غیاب رونالدو به پیروزی 3-1 برابر آذربایجان دست یافت و ایرلند و صربستان به تساوی 1-1 رضایت دادند. پرتغال با 13 و صربستان با 11 در رده‌های اول و دوم قرار دارند. 

در گروه D فرانسه با دبل آنتوان گریزمان فنلاند را با نتیجه 2-0 شکست داد و بوسنی 2-1 از سد قزاقستان عبور کرد. در این گروه فرانسه با 12 امتیاز و اوکراین با 5 امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند. 

در گروه F جزایر فارو 2-1 مولداوی را از پیش برداشت و اسکاتلند با حساب 1-0 برابر اتریش به پیروزی رسید. 

در گروه G هلند به یک پیروزی پر گل برابر ترکیه دست یافت و با نتیجه 6-1 برنده شد. در این دیدار ممفیس دپای ستاره بارسلونا هت تریک کرد و دیوی کلاسن، گوستی و میلن گلزنان لاله‌های نارنجی در این بازی بودند. ممفیس دپای با این هت تریک تعداد گل‌های خود را به عدد 33 رساند و این تنها دیدار پرگل این گروه نبود و نروژ نیز با حساب 5-1 جبل الطارق را مغلوب کرد و لتونی و مونته نگرو به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این گروه رقابت جذابی بر سر صدرنشینی است و در حال حاضر هلند و نروژ با 13 امتیاز و به خاطر تفاضل گل، به ترتیب در صدر و رده دوم هستند. 

در آخرین گروه اسلواکی با نتیجه 2-0 از سد قبرس گذشت و روسیه با همین نتیجه مالت را از پیش رو برداشت و کرواسی برابر اسلوونی 3-0 برنده شد. 

4416