هافبک ساحل‌عاجی میلان به بازی مقابل لاتزیو می‌رسد؟

هافبک ساحل‌عاجی میلان به بازی مقابل لاتزیو می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تردیدها درباره حضور هافبک ساحل عاجی روسونری برای مسابقه هفته آینده میلانی ها برابر لاتزیو به نقطه اوج خود رسیده است و در این میان، دو موضوع مورد توجه قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، فرانک کسیه، هافبک اهل ساحل عاج میلان به تمرینات با سایر اعضای گروه باز می گردد و باید در بازی بعدی مقابل لاتزیو در سن سیرو در دسترس باشد.

روسونری در دو بازی اول بدون حضور زلاتان ابراهیموویچ و فرانک کسیه مقابل حریفان به میدان رفت و اتفاقا نتیجه هم گرفته و پیروز مسابقات شد. اما استفانو پیولی می تواند هر دوی این بازیکنان را برای بازی بعدی مقابل بیانکوچلستی در لیست اعضای تیم خود قرار دهد.

تست کرونای اولیویه ژیرو مثبت اعلام شده و در مورد بازی کردن این مهاجم فرانسوی مقابل شاگردان مائوریتسیو ساری در لاتزیو ابهام وجود دارد. در حالی که زلاتان ابراهیموویچ پس از بهبودی کامل از مصدومیتی که از ناحيه زانو دچارش شده بود، به تمرین روسونری بازگشته است. 

فرانک کسیه پس از گذراندن یک تابستان شلوغ و پر کار با تيم ملی کشورش دچار مصدوميت از ناحيه عضلانی شد اما طبق گزارشات منتشر شده، این بازیکن از این مصدومیت بهبود يافته و اين هفته به تمرين با بقيه اعضای تیم باز می گردد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، هافبک ساحل عاجی که در حال مذاکره با باشگاه میلان برای رسیدن به توافق جهت تمدید قراردادش است، برای بازی روز یکشنبه مقابل لاتزیو در دسترس خواهد بود.

9404