عکس؛ چمن جدید سانتیاگو برنابئو در فاصله 5 روز مانده به بازگشایی

عکس؛ چمن جدید سانتیاگو برنابئو در فاصله 5 روز مانده به بازگشایی

پایگاه خبری فوتبالی - علی‌رغم اینکه در این هفته از رقابت های لالیگا بازی‌های بارسلونا - سویا و ویارئال - آلاوز به تعویق افتادند اما بازی رئال مادرید - سلتاویگو همچنان به قوت خود باقی است و این دیدار قرار است که یکشنبه ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید به دنبال این است که در این هفته از رقابت های لالیگا که هفته چهارم است، اولین بازی خانگی خود را برگزار کند و بدین ترتیب ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی جدید را افتتاح کند. رئال مادرید از زمانی که ویروس کرونا در اسپانیا شیوع پیدا کرد و قرنطینه سراسری این کشور آغاز شد، تصمیم به بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گرفت تا از فرصت استفاده کرده و این پروژه را عملی کند. اکنون پس از حدود 18 ماه بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیشرفت خوبی داشته است و آماده بازگشایی شده است و پس از بازگشایی همچنان مراحل ساخت آن ادامه خواهد داشت تا به آن چیزی که ایده آل فلورنتینو پرز بود، برسد.

به تازگی چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هم به طور کامل نصب شده است و در فاصله 5 روز مانده به بازی رئال مادرید و سلتاویگو این چمن آماده شده و رئال مادرید مقابل سلتاویگو در این ورزشگاه با حضور درصدی از هواداران خود دوباره به میدان خواهد رفت.

1470