شکست مذاکرات میلانی‌ها با تیم روسی برای انتقال وينگر اسپانیایی

شکست مذاکرات میلانی‌ها با تیم روسی برای انتقال وينگر اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد کار انتقال وینگر اسپانیایی میلانی ها به لیگ روسیه در آخرین ساعات مهلت قانونی با شکست روبرو شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، اطلاعات منتشر شده در مطبوعات ایتالیا حاکی از این است که ساموئل کاستیخو، وینگر اسپانیایی میلان برای انتقال به تیم زسکا مسکو روسیه پاسخ منفی داده است اما هر دو باشگاه برنامه مشابهی برای ژانویه در نظر دارند.

کارلو پلگاتی، خبرنگار رسانه های ایتالیایی چنین عنوان می کند که وینگر اسپانیایی احتمالا حاضر نیست برای انتقال به زسکا مسکو راهی روسیه شود؛ در حالی که مهلت قانونی نقل و انتقالات در روسیه امروز به پایان می رسد و زمانی برای پیشروی و انجام این انتقال باقی نمانده است.

با این شرایط، کاستیخو برای تضمین و تکمیل بیشتر عمق تیم در روسونری باقی خواهد ماند. او بازیکنی است که همیشه متعهد می باشد. بازار نقل و انتقالات ژانویه نیز کمی بعدتر آغاز خواهد شد و کاستیخو احتمالا در آن زمان به فروش می رسد.

در عین حال، نشریه توتو اسپورت نیز چنین عنوان می کند که زسکا مسکو برای رسیدن به توافق با کاستیخو، طی روزهای گذشته تلاش های بسیاری انجام داد اما در پایان موفق به انجام آن نشد. به عبارتی بازیکن نتوانسته خود را برای این انتقال قانع کند.

9404