شرایط ناخوشایند ستاره سابق رئال مادرید در فنرباغچه؛ در فکر قطر و آمریکا

شرایط ناخوشایند ستاره سابق رئال مادرید در فنرباغچه؛ در فکر قطر و آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل شروع فصل چندان خوبی را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، ویتور پریرا سرمربی پرتغالی فنرباغچه در شروع فصل ترجیح داده است که به محمد گوموشکایا پدیده 20 ساله ترکیه ای جلوتر از هافبک سابق آرسنال و رئال مادرید بازی بدهد.

در حقیقت اوزیل برای بازی اخیر لیگ ترکیه مقابل آلتای حتی در لیست هم قرار نگرفت که در این بازی فنرباغچه در زمین حریف با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. پریرا سعی کرد که غیبت اوزیل را حاصل فشار بازیها بداند اما اوزیل به نظر می رسد که از این شرایط راضی نیست و هیچ بعید نیست که این ستاره آلمانی - ترکیه ای 32 ساله به زودی راهی لیگ آمریکا یا قطر شود. 

سفر این بازیکن به قطر در هفته گذشته به شایعات شدت بخشیده است هر چند که ارکوت سوگوت وکیل این بازیکن گفته است که اوزیل می خواهد تا پایان قرارداد سه ساله اش در فنرباغچه بماند. سوگوت گفت:" مسعود با عشق فنرباغچه بزرگ شده است و حالا حس ویژه ای نسبت به این پیراهن دارد. خیلی خوشحال است و همیشه بیشترین تلاش خود را برای موفقیت فنرباغچه انجام می دهد. برخی بازیکنان به ترکیه می آیند چون مشتری دیگری ندارند. مسعود به این جا آمد چون خودش می خواست و برایش برنامه ریزی  کرده بود. دلیل این تصمیم پول نبود.  مسعود سه سال دیگر در فنرباغچه بازی خواهد کرد و کسی از این بابت تردیدی ندارد. به خاطر تجارت های شخصی خودش به قطر سفر کرد و این اتفاقی عادی بود. اگر بازیکنی از بازی نکردن خوشحال باشد، یک مشکل وجود دارد. طبیعتا مسعود ناراحت است اما آماده است تا درون زمین همه کار انجام بدهد تا فنرباغچه قهرمان لیگ شود."

اوزیل ملاقاتی با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و مالک باشگاه پی اس جی داشت.

4125